Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Friday, October 17, 2008

Mengidam ibu mengandung

Ok lepas ke Big Apple. kita ke Jusco sbb ada pesanan dr ibu mengandung...

Cube teka dia mengidam apa?!!

Yer... pisang... layan je la... tetiba nak makan pisang dan aku gigih ooo cari....

Aku pulak tak suke nenes... tapi semalam si didi makan nenas, aku rasa sikit... pastu macam teringin... TERINGIN lagi... ~Sesekali ku rasa teringinnnnnnn~ wakakak siapa tahu tu lagu apa?

Misi mencari nenes... masak tak masak pun aku tak tahu... samer je... lalalalal

Halo....halo... timbang... timbang... yuhooooo mana org ni?!

Kat Jusco tak leh duduk lelama... makin banyak aku membeli oooo... aku tahan je nafsu nak beli baju2... tunggu la minggu depan... dpt gaji beli baju....lalalal

Maaf gamba gegar... ada gempa bumi berlaku... tetap nak posing... tapi buruk la...maklum la org sakit... lalala... yer ke sakit? hahaha pikir2....

Time nikan... aku bz bergamba... than mak aku dia mencelah...

Ibu :- Adik... (panggilan tuk Didi) gamba ibu... ambik arrr
Didi :- Nak buat apa?
Ibu :- Blog along ar...

Hahahah kitaorg gelak... OVER! ok...Ingat aku je gedik... dia pun gedik jugak... mak siapa la ni... but anyway like Daughter Like mother....

NOTA KEPALA : Aku tak ada Bf atau Suami nak kongsi... tapi aku ada Ibu dan family yang selalu berada di sisi aku... so pada siapa yang bosan, harap maaf yek...sob sob sedih yek....

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

12 comments:

iKHMAR said...

Sesekali ku rasa teringin
Melewati hatimu yang dingin
Mendengar keluh resah
Semenjak kau kehilanganku..

Tiap kali ku cuba hampiri
Makin deras degup jantung ini
Diranjang kian sepi
Ku sendiri...

Sesungguhnya tewas menghadapi
Malah ku akui sepi menghantui
Paling tidak berilah peluang
Ku berterus terang

Adakala ku rasa teringin
Bermesra denganmu bagai waktu dulu
Tapi bilakah semua ini
Akan jadi pasti bukan lagi mimpi
Kasihani diriku...

Ku wanita dengan airmata
Bukan untuk meminta simpati
Sekadar melepaskan
Rasa hati....

~Teringin by Shima~

Wakaka...btol x?? Hehehe..

AzuraNizam said...

nape suki cakap mcm tu..zura suke je baca psl family suki..lagi2 psl mak suki yg sporting tu..hehhe..

Suki Cida said...

ikhmar -amboiii over ko... akak ambik part atas je... hahah layannnn

chempaka said...

ui...byk entry dia hari ni, refresh ada..refresh ada...

sonok tak keje yer??

Hasra_Razali said...

ssungguhnya hargailah masa kita bersama keluarga sebelum kita berkeluarga...

waahhh ayat....yer la kita kan senasib...hang nasib gak ada ibu selalu meneman...cm hasra, ibu pn jauh...cmner?

p/s: sian kt didi tlg ambik gmbo, takde lak muka dia ekk..hehe

Deqna said...

tak kisahlah cida... janji ada jer mende nak updatekan... kan??

Suki Cida said...

azura - hahah yer ke? time kasih yek zura... risau jugak... balik2 mak je...

chempaka - aah la..banyak sangat entry la... heheh...

hasra - tula pasal...kalau dah kawin kang macam rugi jekan.. ada jugak kenangan...itu pun kalau kawin

deqna- tu la banyak masa mengabiskan masa dengan family... so yang update pun dengan family ar

pearl'E.J said...

tuh lagu wajib akak nyanyi kat karok tuh yang... hihhihihi....

kira bukan sesekali dah... tapi hari hariiiiii ku rasa teringinnnnnnn.... ahahaha... lagu shima tu yang... :D

Suki Cida said...

pearlej

Wahhh tak sangka kak ej tahu lagi lagu ni yek... sedapkan... hahah... aah la tiap hari ku rasa teringin... patut gune ayat tu,kan?

iKHMAR said...

Layan aje...
iKHMAR pon layan lagu ni ape.. Wakaka.Mententeramkan jiwa~ =p

Suki Cida said...

ikhmar - hahah... serius layan... hebat la.. mesti teringatkan BF ni...kan?!

iKHMAR said...

Eh...
iKHMAR xde BF la...Seyes!!
Sumpah iKHMAR xde BF...btol, percaya lah pada ku~ Huhuhu..