Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, January 13, 2010

Basikal baru Rayyan

Budak kecik ni makin banyak perangai dia... akhir2 ni aku dtg umah pidah tuk tengok dia... dia tunjuk yang dia ada basikal baru... Wan dia kat kuala kangsar beli tuk dia... tapi memula tu dia naik, dia suruh semua org tolak... nak penat sbb ruang terlalu kecik... pusing2... kami yang pening... hehehe....
Rayyan cepat naik hangin... tah ikut siapa tah... maka bila dia naik walker dia... die sendiri tolak basikal tu... hahahah lawak aku rasa... bersungguh2 dia tolak...

Mak long Tayen pun bule tolak basikal ni... tak yah Papa, Mama atau Pak (Refer to Zamani) yang tolakkan....

Bila basikal tersangkut dia naik hangin... menjerit2 macam kena dera... mengelabah semua tolong tolakkan balik...


Syok syok oooo tolak basikal... lalalala... siapa nak naik??? tayen tolak nak nak nak???

Tadaaaa.... nanti nak suruh tok Li lak beli motor tuk Tayen... Birthday Tayen next month je... yeah yeah....

Ok layan video... yang dia jerit tu bila basikal dia tersekat kat meja makan... layannnn

video




From The Half Blood Princess...with me, u never walk alone