Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, October 16, 2008

Langsir



Korang tengok kecreatifan mak aku dlm memasang langsir... aku terkejut giler...

First meh aku citer sikit ok!Kenapa mak aku tukar langsir yeh... ingat tak pasal anak jiran aku yang dok sms Didi yang dia nak pinang aku?! <<>> mcm geram je kalau ingat balik ok!

Ari tu, mak aku pasang langsir puteh yang jarang tu... and tuk pengetahuan korang tembok umah aku tinggi ok...rasa tinggi dari ketinggian aku sikit.. tinggi aku 160, so kira la berapa kaki ok... so ari tu akak ni tukar la seluar... sbb nak kuar la... Didi dengan mak aku semua kat ruang tamu... nasib baik aku pakai tshirt panjang... so apa nak kisahkan... tapi aku mmg tengok la sblm nak salin tu... so salin je la...

Sekali hanset Didi bunyi... tetiba Didi macam mengamuk

Didi :- Alah sibuk tul la dia ni...
Aku :- Siapa?
Didi :- Abg ***
Aku :- Asal?
Didi :- Dia tanya along tengah buat apa....

Sepantas kilat aku terus terpikir dia nampak aku salin seluar!!! Alamak!!! bengang tak?!Ni bukan kes ternampak ok... ni kes mengendap...sbb umah aku tembok tinggi... aku ulangi TINGGI ok.... kitaorg adik beradik very the seksi kat umah... tpi cover la kalau BIL aku ada,kan.

Didi :- Dia ni asyik tanya pasal Along je tau... sibuk nak number fon along...
Aku :- Ko kuar sekarang tengok dia buat apa!!!!

Didi macam terkejut... eh tak ada makna aku nak minat dia la...

Didi : Asal?
Aku :- Aku rasa dia nampak aku salin seluar....

Mak aku muke pucat... didi lari kat luar... dia masuk

Didi :- Pintu dia terbukak long... rasa iya la kot

Perh macam syial ok! Boleh dia SMS adik aku tanya aku buat apa? Nak suruh adik aku jawab ke aku tengah salin seluar... habis ko nak reply apa? Mmg syial... aku rasa nak tumbuk je muka dia... mmg tak leh nak pandang la!

Mak aku kuar... tengok dr luar... dia cakap aah la langsir jarang... Aku nak nangis ok! Bengangnya!!!

Kebetulan aku nak kuar antar mak aku gi Klinik ari tukan <<<>>> (rajinnya aku buat link)... hari tu la... kebetulan hujan... ayah balik kereta ayah lak park depan umah dia... ayah lak suruh aku pakai kereta dia... erm sepantas kilat dia bukak gate isap rokok! Tak suke!!! benci menyampah dengan dia...

Semalam balik ibu tak tukar lagi langsir... mak aku pun bengang la,kan... dia dah menyumpah tak mo pakai langsir jarang...

Balik tengok dia cume tambah langsir tebal kat belakang... mak aku kata langsir yang jarang tu baru je pasang... dia tak larat nak basuh langsir... konon yang jarang tu leh buat day curtain, padahal langsir depan tu tebal nak mampuih!

Tak kisah la janji dia dah tak leh nak jenguk2...

NOTA KEPALA :- Tapi aku tak nampak dia jenguk aku... tapi aku RASA dia nampak aku... erm macam mana tu siapa nak jawab? Habis kenapa dia dan2 SMS adik aku tanya aku buat apakan? Sbb sebelum ni dia hanya minta number fon aku...


The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

12 comments:

iKHMAR said...

huh, kureng ajor btol itu laki...
sound jeh!! tak pon sepak laju2... kak Suki Cida harus berhati-hati tak kira walau dmana jua akak berada...harus tau! =p

Me, Mrs Taj said...

call polis cepaaattt!! ni dh kes sexual harrassment nih!! nk sy panggilkan ke?

p/s berhati2 di jalan raya, pandang kiri dan kanan dahulu br melintas!!! kuang kuang kuang

Suki Cida said...

Ikhmar - tau tak pa... sepak lelaju muntut di ikhmar... tak pun ikhmar tembak mumtut dia bole?!!


Mrs Taj - :( kalau ada bukti...mmg kena la... sekarang lebih berhati2... mencik org macam dia ni!

Hasra_Razali said...

erk? apa motif busu din ada kt entry ni? hehe...

itu namanya LELAKI BENGONG!!!

Suki Cida said...

hasra - haha busu din tak ada kena mengena dengan ubu citer... tau tak pa

5science1 said...

Baik boss!
Akan iKHMAR tembak muntut dia~ Peng>>...cube tnya dia skrg, muntut dia belobang x kene tembak...Kehkehkeh.

Anonymous said...

eee...
gli tol laki 2...
len kali nmpk dia smbr ngn ridsect je..
hahah!
enthlah eje ridsect to btl ke x..
haha!

Unknown said...

wahhhh hangen tol cida ek..
bawak bersabo...
tak sahih lagikan..
kang tuduh2 tak bek plak tapi cam iye la plak huhuhu
pasni berhati2 okehhh

Suki Cida said...

ena - mau taknya ena... tak pa kali ni lebih berhati

zbelleza said...

eee jahat nyer laki tuh..tak kena betul la cara dia nak menekel akak tuh..huh..terus kena reject..hahaha

Suki Cida said...

zbelleza -tau tak pa... malas nak burukkkan org... tapi bila tang dah terbukak macam ni... mmg sakit ati lah kan?

Suki Cida said...

hanim - aah la... akak ingat nak sembur racun serangga yang cofirm mati tu... hahahah

ikhmar - ok jangan tak buat... tamba satu lagi lubang kat montot dia... kuikuikui...