Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Friday, November 14, 2008

The agenda

Sejam setengah aku dok berbincang dengan auditor aku... satu demi satu requirement dari Lembaga kita study... best auditor aku ni panjang lebar dia dia terangkan. Naik pening kepala aku bila few thing buat dia pun tak tahu apa nak buat... OooO dia professional pun pening habis aku? Jadi aku tak la bodo yeh... mmg benda complicated... ngeh...ngeh...ngeh

Aku perlu buat apa yang auditor aku suruh... actually tak habis lagi masalah tu... di sbbkan requirement yang ke 5-6 tu agak susah, dia suruh buat yang pertama dulu... need all the detail than baru kita pi ke jalan seterusnya... aghhhhh poneng....poneng....

Habis dissusion tepat pukul 5petang.... tengok hanset ada miscall dr opis.... mmg diorg ni tak percaya kat aku la... aku call opis tak ada lak yang mengaku call aku... pelik...

Nak balik opis? Kul 5 dah ni... kalau sampai opis mesti lambat... baik balik umah je... kahakaka... nak mengelat buat kerja. Tapi betul apakan? Kul 5 habis balik umah je la, org bodoh je nak gi opis suka2...

Balik aku jalan highway.... konon bagi alasan la jam... tak sempat balik opis... sekalu jalan clear...


may be org belum kuar dr opis, sbb tu jalan clear je... sekali sampai kat jalan tutup, ambik! Jam! yeh buat kali pertama aku suke jam... hahahah....

Aku tak biasalah nak menipu... kang kantoi susah pulak... cakap jalan jam tapi tak jam... nak tipu pun biarlah berasakan? So mengadaplah jam... hehehe... sampai umah kul 530.... mak aku terkujat.... awat balik cepat... sbb selalu samapi umah kul 6.00 paling awal... suke...suke...

Lalalalal

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-