Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Friday, November 14, 2008

Manja tak ai you all?

Sebelum korg baca entry ni sila muntah habis2an dulu ok...

Fidah sila jeles sbb aku dah bolot habis kasih sayang ibunda mu... wakakak *Gelak Puaka*

Malam semalam aku lapar... tekak tetiba nak makan roti bakar... aku ni cerewet sikit, kalau makan roti bakar, aku suka sampai dia hampir2 hangus sikit, sbb aku suke makan tepi roti yang keras tu...so nak buat malas... tambah aku suka Milo yang ibu buat... manis sesedap rasa je...

Aku malas nak buat sendiri... yer aku akan dara yang malas, so?!kalau aku rajin korg kata aku nak kawinkan? So ni tandanya apa?

Kalau aku minta, rasa2 dapat tak? Ibu seem tak ada mud je tu... heheh kalau dia tak nak buat, kenalah buat sendiri... tak pun macam biasalah, aku cakap "Tak pa la..." Duduk kat sofa purak2 tido... merajuklah konon.Heheh nama pun makkan... mesti ibu buat punya ar.... korang try test kat mak korg... hahah kalau dia boh layan.... lu pikir la sendiri.... wakakakak... tak la... aku gurau.

Tahu bila aku minta ibu roti bakar dengan milo reaction dia macammana? muahahah

Hahaha....muker sakit hati... ha...ha... tak nak buat tak apa... ~ aku jalan kuar dapur... dlm hati kira 1,2,3.......10...
Ibu :- Along!!! Roti nak letak apa?

Seeee.... told yah.... 28 tahun tahu ar... tengok jahat aku buli2 ibu... bedezuuuupppppp aku lari kat dapur dengan camera... heheheh, kang dia ubah pikiran... mak aku pun kepala angin macam aku jugak.
Aku :- Milo

Yes fav aku roti bakar letak milo.... sedappppp....

Aku lebih suka pakai ni dari toster biasa,sbbnya? Macam aku cakap aku suke tepi2 tu garing dan ranggup. So caranya, kalau lampu tu padam, mak aku biarkan lama sikit...dalam 3 minit baru bukak...

Pastu biarkan sejuk... yang tengah2 tu jadi liat.... heheheh... pelikkan? Mak aku kata aku pelik... nak rangup, nak liat.... mana satu ni?

Kole' ni bukanlah tuk aku sorg... kitaorg sebelum tido mesti minum Milo dulu supaya kuat dan sihat.... hahah sihat la sangat yek....

... Roti bakar ku, berinti Milo...

...Milo ku....

Aku sayang sangat dengan mak aku... kalau korang nak tahu, kami adik beradik ni pelik... kalau mak aku masak mesti asing2kan.... macam aku kalau makan sayur lebih gemar kalau sayur tu half cooked, Fidah nak sayur tu masak betul, didi lak tak makan sayur... so apa mak aku buat, sebelum masak dia kuarkan separuh khas tuk aku, than masak tuk Pidah, didi lak mak aku masak sardin ke telor tuk dia...

Roti pun gini... pidah suka biasa je, didi lak luar biasa, aku lak yang diorg tak biasa.... hahahah.... hanya ibu je yang faham

Aku tak tahu la kalau mak aku tak ada... terpikir jugak kalau aku kawin org jauh2.... macammanalahkan?

Apa pun sayang ibu :)


The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

7 comments:

Liquid said...

waa sweet. ehehehe. gua pn slalu gak wt cmtu kat mak, mnjadi gak tektik2 majok tuh. haha.cam besh je roti inti milo tuh. t nak try lah. =)

Anonymous said...

sedapnyerrr..
dl time duk ngn mak dpt jek manja2 cmtu,skang ni semua nyerr wat sndr..
uwaaaaaaaaaaaaaa

Me, Mrs Taj said...

p kawen cpt!!!!!!!!!! sian kat mak akak kena buli..

Unknown said...

manje le puas2...( jeles nih )
nanti dah kahwin pun boleh manje gak...huwa3
apa motip akak ckp ni sbnarnye?

Hasra_Razali said...

roti bakar letak milo....tak pnah dgr sbnrnya...cm leh dite-rai ajerk...

Anonymous said...

aku bencciiii!!! ngko mmg.. sajer nak buat aku kempunan mlm2 gini... takper takper.. kang ngko dah kahwin, aku bagitau kak tipah, suruh tinggal sendiri... bior merasa sket.. -ZY

Suki Cida said...

liquid
try la... sedap... family i tak mampu nak beli natela yang coklat tu... heheh ganti MIlO...

Nemo
Dulu pun akak buat sendiri time belajar, tapi skrg gedik2 lak dengan mak

Mrs Taj
Mak akak tak komplain pun... hehehe

Ellyn
Lain tu kak... heheh kasih mak dengan suami... kihkihkih

Hasra
Hahah, lor letak je Milo bukan ada di pasaran pun, nak letak cili sos je without any thing pun tak kisah... muaaha

zy
Lalalala... heheh sila ke umah mak anda sekarang, kalau dia tak beliakkan mata dia pun kira nasib la... kuikuikui