Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, November 18, 2008

Aktiviti minggu @ Prima Pelangi

Ni namanya, nak ambik credit dari mak mertua.... lariksssss....

Kul 9 baru bangun, itu pun kitaorg terjaga bila Pidah dengan Shaiful kuar bilik diorg... akak maintain kuak lentang kat sofa tu... muahahah ~ buruk perangai...

Shaiful terus kuarkan semua rak yang nak di pasang.... wahhhh teruja aku... mmg aku suke tengok org drill ni...

"Aduh along ni, kamera tu mmg melekat kat tangan ke?" Ahh baru tahu ke?!

Shaiful pasang rak pinggan mangkuk dulu.... dek kerana pemasangan ini membuatkan activiti menyiapkan sarapan tergendala.... tak pa buat...buat...

Than pasang paku tuk sangkut rak kat bilik air.... inilah bilik air aku... sanggup aku beli rak tu oooo... ngeh...ngeh...ngeh. Susahlah sbb aku ni kalau mandi oOoooo semua aku bawak... 1001 barang kalau boleh masuk aku bawak masuk bilik air ni. So susah kalau tak ada rak nak letak barang.Dah tu pasang rak tuk letak barang-barang dapur...maklumlah ruang kecikkan? so kenalah letak rak tuk letak barang2... kabinet ful of pinggan mangkuk.

So hasilnya....

Ok dia pasang banyak tapi aku malas nak ambik gamba... hahah banyak kerja aku nak buat... kerja apa? Tengok TV! muahahah

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

5 comments:

Deqna said...

penat kan nak pindah2 ni.. isy tak dpt bygkan bila saya nak pindah rumah nanti...

Unknown said...

wahhhh cutenye suar pendek dia ekekeke

Suki Cida said...

deqna
kalau plan betul2 rasa tak jadi masalah... ada masa suruh en shah pasang apa yang patut... macam ni sbb duduk dulu baru pikir nak pasang apa. tu yang jadi gitu. 10 minggu pun tak tentu dah siap semua :)

ena
Hahah... kelakorkan? mamat ni poyo je... heheh

ღ lienurulz ღ said...

sian kat adik ipo..alongnya sokmo snap pict je..bukan nak tolong..hikhik..:p

Suki Cida said...

Nurulz
Akak tolong la nurulz... tolong tengok... ok la tu...kerja akak dah siap last week... so kali ni akak goyang pinggul muahahah