Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, November 18, 2008

Tatik Peyut...

Emosi pasal kucing tak habis lagi ni...

Motip gambar? Wakakak... aku dah gemuk... nampak pipiku? OMG! Buruk!

Perut lak sakit dek gara aku makan benda alah ni...

Ayu singet mustika ratu... apa fungsi jamu ni? Yah nak kurus ler, takkan la aku suka2 pulakkan? Oooo makan benda ni memerlukan air yang banyak... nak kasi buang2kan... 3 hari aku makan ubat ni tak ada kesan apa-apa... tapi lepas 3 ari aku cirit la wei... siap sakit perut pedih2... padan muke akukan nak kurus sangat....

Dahlah dengar berita pasal kucing kena buangkan, pastu nangis2... pluss sakit perut jawapannya aku terus naik demam.... Sabtu tu tak sempat nak buat OT sbb badan lemah tahap cipan! OOoo ubat ni 3 hari baru berkesan apakah lemak ku degil nak mampuih sampai ambik 3 ari nak membuang?

OTW balik aku boleh nak membuang.... ooooo aku rasa lemah oooo... jam lak tu... mmg tak sesuai! Paling aku bengang kalau nak memerut pastu jam! Kalau WKD boleh transform jadi jet perjuang, mmg aku transform ar... tak buang masa dah! tetiba time ni aku veranggan kalau aku ni Harry potter. Muahahah...Sempat lagi tuh...

Sampai umah naik bilik, lepas hajat... muahah tak senonoh... dr opis bukan main sakit macam nak kuar seLOJI, bila nak membuang, najis kucing aku lagi banyak daaa..... tention!

So turun, mengadu kat ibu... sian... tengok ibu buat bubur tuk aku.... wakakak sila jeles semua! Tapi bukan tuk aku.... waaaaa ni tak suke ni! Pidah pun cirit birit jugak! Tahap dia critikal! So mak aku mulalah siasat kita org makan apa... so aku bagi tahu makan jamu... apa lagi! dia bebel la... suruh makan bubur... memula tengok, alamak! Bubur campur ikan bilis goreng? Ingat Kucing? Ohhh kucing?! Rindu :(

Sekali rasa mcam sedap je walau pun kosong....

Bubur tuk aku... heheh dah makan banyak, baru teringat ambik gamba...

Mana adil mak aku masak lemak lemak cili padi... dia warning jangan makan sbb pedas, perut tak sihat... tapi aku curik sikit... mana leh tahan...baru sedap... ikan bilis lak aku kureng minat, tapi dah terambik banyak, kena habiskan :(

Yummmm.... sesekali sakit seronok jugakkan?



The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

2 comments:

Deqna said...

isy cida jgnlah memudaratkan badan pulak dengan jamu tu.... awak tak gemuk ar

ღ lienurulz ღ said...

la yangg,napa amik jamu nih..cian tgk sakit gitu.
akak xde la gumuks sgt...

nurul skang nih dok amik teh herbal chinese..
selalu nak memerut jah..okela..kalo x payah na nak teTTtt...heheh..:p