Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, November 18, 2008

New Bibik

Last week korang gelakkan aku jadi bibik yeh... well like i said, aku mmg susah nak buat kerja... kali ni aku stay umah Pidah, mostly aku duduk mengarah je... sbb? Oh Didi ada...muahaha....

"Di, kemas hall,bantal2 letak elok2..."
"Di, tolong simpan baju2 ni dlm kotak...."
"Di, susun barang2 tu..."

Muahahah.... i just like to buli her... kihkihkih... kalau melawan...aku pang! Haiyak!

See... muke bangun tido, tetap senyum.... *Besarkan mata*~ jangan buat muke...

Aku bersyukur dpt adik yang tak banyak cakap... cume sesekali tu adalah merungut sikit... merungut lebih2 kalau berani kena hempuk nanti! Aku garang yeh... jangan tak tahu... sila ambik tahu!


The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

4 comments:

Deqna said...

isy kakak sapa yg jahat nie?? nak kena nie.. tapi jahat2 pun adalah baik sekali membantu adik2nya... pasal kucing tu dahlah.. lupakan je yer..

Unknown said...

asik muka adik badik jek..mana muka cida wat kejenye ekekeke

Suki Cida said...

deqna
hahah... biasalah bila lagi nak buli2 ni,kan... tu la pasal kucing tu mmg susah la nak buang deqna :)

Ena
Oh mmg tak buat kerja kali ni... malas....

ღ lienurulz ღ said...

garang ke akakku sorang nih.?!
meh nak tengok sket..
kuat nangis tu mmg tau la..
hikhik..:p