Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Monday, November 3, 2008

Dress

Lepas balik dr Taipan USJ, menyinggah ke Jusco... mak aku dlm bising2 nak kerjar Magrib terpaksa akur dengan kesetanan anak dia ni. Aku lapar.. tetiba teringin nak makan mee hur fun (yer ke nama mee ni?) kat old town... so mak aku pun layannn.... yah! aku gagal tuk tahan lapar ya kawan2...

So lepas makan, misi mencari baju tak habis ni... masuk Nichii buat kalu ke dua...

Mak aku ni drama dia selalu overkan? Dia dah nampak dree itam kat atas ni patung pakai, dia cari and suruh aku pakai...

Well mmg cantik patung tu pakai... kain dia pun lembut je,kan... cari2 tak ada... siap tanya sales gurl... org tu pun pening nak cari, mungkin dah habis... ooo Cik tipah tak puas ati oooo... kalau tak ada, mau dia suruh or tu bukak baju patung tu! Yah that my mum! So korang leh tahu aku ikut perangai siapa ok!Selagi tak dpt selagi tu tak puas the hati alrite!

So dah dpt...akukan saiz "M" tapi saiz yang tinggal "L" and "XL"... chewah kata kat mak aku tak muat... dia paksa jugak aku pakai... sekali muat! OMG!!! im fat you all! So no excuse kena ambikla... nak suruh sales gurl tu pancung kepala aku ke?

Mmg tip top! Tapi pikir dah borong kat Amor seluar dengan baju, so terdiam sbb kalau aku beli dah over the buget!

"I will pay! Pakai duit along dulu!" OOooooo gila ooo mak aku! Sanggup... Dia puji aku tantek pakai dress ni.... apa-apa aje la ibu... tantek yek?

Gua terus kuarkan credit card aku ok! Sian lak nak suruh dia bayar...kang dua ekor beruk tu tahu mahu diorg memekak lak kat mak akukan kata bagi muke...

So beli ar... tapi gue serius tak tahu nak pakai baju ni bila...wakakak... mungkin makan malam di umah... bagi mata dia sejuk memandang... muahahah.... that my mum!

Again.... i love you ibu... ngeh...ngeh...ngeh.... psssttt ibu along minat satu baju tu... bila boleh belikan? Hahahaha... nanti kalau aku pakai baju ni aku upload ok!

NOTA KEPALA :-Oh camera time ni tertinggal kt kereta! So tak ada gambar kat jusco... terkejut aku bila tengok kamera tak ada dlm beg! Nasib org tak nampak kan? Kalau tak? Bapak aku potong kepala ku....


The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

7 comments:

Me, Mrs Taj said...

wat a nice dress..nk g dinner with someone? *wink

Deqna said...

jgn lupa letak gambar pakai baju tu yer... mesti tantek kan..

ღ lienurulz ღ said...

kalo sarung kat tuan punya body,sure lagi shantekk nih..

pakei g taman bunga pun oke gak nih..
g datim pun oke gak..kui3

tepek gambo kalo pakei baju nih yek..

Suki Cida said...

Mrs Taj
Aah Dinner dengan mak akak... heheh

Deqna
Hahah harap2 la tantek deqna...

Suki Cida said...

Nurulz
Ni mak akak yang cakap tantek... mata org lain tak tahu la,kan? Insya Allah kalau pakai akak tepek sini...

zbelleza said...

cepat2 pakai tau akak..sesaje nak pakai bergaya pon takpe..janji tepek sini..kuikuikui

Suki Cida said...

zbelleza
ok babe!