Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Monday, November 3, 2008

Keciwa...

Di saat ini aku rasa....


Sangat Kecewa! Pouty


Sangat marah! Grrr


Sangat Sedih! Crying 1



Tapi aku tak tahu nak luahkan pada siapa... i only have you...you and you...


Harap sangat ada yang faham dan harap sangat ada org yang dpt kuarkan aku dari perasaan ni...


I just want to be happy... Spaz

Tadikan dia call tau... aku memula tu malas nak angkat (kata nak ignorekan?) tapi angkat juga la... nak jugak dengar dia bagi alasan apa pulak kali ni... anyway kalau aku tak angkat kang dia kata aku over lak nak merajuk2 dengan diakan?heheh... tak pa aku angkat!

Yang buat aku marah bila dia buat tak ada apa jadi... ermmm ok lagi... dia lupa janji dia ke atau semenangnya dia ajak2 ayam je aku ari ahad tu? Kompuse jap aku... so bual2 dia pun cakap

Dia :- wahhh sombong awak yeh... semalam kata nak gi Subang, tak call pun nak gi?!

Aku macam... aduh tunggu aku call ke? Padahal ko yang janji. Sungguh2 pujuk akukan sbb dah janji ari sabtu tapi tak jadi. Aku dah pedih hati dah ni... bukan takat sakit...

Aku :- Erm dah gi dengan my mum dah sabtu tu...
Dia :- Awak ni selalu jual mahal bila saya ajak...

I was like... eh ko yang berjanji ok... ko yang bersungguh2 ajak aku... walaupun aku pernah cakap yang aku ni susah nak ke sana ke sini sorg2 tak bermakna aku ni ego...takkan aku nak merayu2 nak gi,kan? Kang kalau ko ada plan aku jugak sakit hati macam Sabtu dengan Ahad, hati dari pedih terus jadi panas! tetiba dia jadi bengong pulakkan...


So setiap soalan dia tanya aku jawab sambil lewa...sepatah dia tanya, sepatah aku jawab... saje buat2 tekan keyboard... hahah dia tanya bz ke slumber aku kata aku chatting... lantak ar! Padahal poyo je tekan2... kwang kwang kwang. Nak dia sakit hati macammana aku sakit hati(kalau dia ada perasaaan ar).


Pastu dia tibe2 tersentap... bunyik pun macam merajuk je... MACAM TU LA AKU RASA!!!! Padan muke awak!!!!Macam tu la aku terasa bila ko mungkir janji! Janji tapi lepas tu buat bodo...

Tapi kesian lak rasa... aku terover sangat ke? Sampai sekarang aku tak leh nak buat kerja... dok pikir salah ke cara aku tuh? Asal ah!?

Susah ke nak faham? Susah ke nak jaga ati aku yang kecik ni?! Susah ke?
NOTA KEPALA :- Ok this entry hanya story yeh... i know some of you did comment not to 'layan' this kind of man... mmg hati saya sakit! Sajer luahkan kat sini... korg layannnn je yek...


The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

12 comments:

AzuraNizam said...

sabar jela cida..
no hal punya..citer je apapon saya tetap akan baca..xboring punya :p

MahaSayang said...

ko kena berubat ni...ni penyakit jiwa kacau ni.......

Anonymous said...

laki slalu mcm 2 tau..
dh wat slh..
dieorg leh wat bodo je..
mnci tol!
xtau ke pempuan ni sensitip!
huh!
hehe:)
sbr ye kak:)

Suki Cida said...

Azura
Thanks zura :) cida tahu zura sentiasa ada... thanks... kalau bosan bagi tahu tau.

Mayasayang
Kalau ko tahu apa ubat dia, bagila aku sblm parah :(

Hanim
Thanks Hanim... tak semua lelaki cume nasib akak je kurang baik yang

ღ lienurulz ღ said...

Bagus pun akak wat gitu..
Wat ala kadar jek..biar dia rasa cam ne kita rasa..kann..huhu

Tp tu la..kita fomfuan ni xleh gitu kan..sekeras mana kita rasa nak balas,terpk balik..salah ke ku buat gitu eh..?!hurmm..

apapun,harap akak happy2 selalu..
ni mmg penyakit jiwa kacau nih..bak kata kak Abby..kui3

Suki Cida said...

Nurulz
Bagus yeh? Heheh... tapi tu la serba salah sampai sekrang :(.... anyway thaks yek nurulz...

Unknown said...

cida
sabo ek..
sekeras2 mana ati kiter, cuba wat ego camne pun tapi akhirnye bile dia cari kiter, kiter nak tau gak pe yg dia akan luahkan huhuhu
itulah sifat wanita
anyway tahniah! anda masih wanita
muahahahaha

Baby Angel said...

tak payah serba salah... mmg dia deserve it, dia pk dia tu siapa kita pulak nak main ajak2 dia... kalau dah jadi laki bolehlah kita ajak2....

zbelleza said...

ntahnyer akak..takyah serba salah..biarkan dia pikir ape salah dia tuh smp akak bt gitu dia camtu..kalo tak dia takkan sedar..kecuali la mmg dia jenis xpaham punya org..huh!

Suki Cida said...

Ena
Muahah... normal la cida ni yek? Alhamdulilla

Angel
Tu lakan? Softhearted la susah...

Zbelleza
Hahah rasa dia jenis tak faham... kihkih tu yang akak sakit ati... tapi dahtahu dia marah maknanya apa? kuikuikui

Suraya said...

keraskan hati!!!!!!!!!!!!

jangan bagi muka lelaki mcm ni. belum ada apa2 dah hurt your feelings. jgn bagi muka weh. tolong la. aku tak approve mamat nih!!

Suki Cida said...

Suri
Dont worry, time tu aku tengah tingtong... betul! Tak gune lelaki gini... okkkkk nextttttt (chewah)