Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Monday, November 3, 2008

Kereta di cuci

Berbunga2 bila bangun tido nak gi basuh kereta... sekali bukak pintu....

... WKD what telah happen to you?...

Actuallykan bapak aku ni rajin basuh, dia malas nak lap... kang kering comot2... tu yang aku tention... tapi ibu cakap jaga ati ayah sbb pagi2 dia basuh kereta tuk anak dara dia nak super duper malas ni. Ok ikut je... save sikit duit aku... tapi confirm dlm kereta tak bersihkan... kena bawak jugak petang nanti gi cuci...

... heroku, thank you ayah...


The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

6 comments:

MahaSayang said...

bagusnye bapak ko...kalau bapak aku, sanggup lagi bg duit suruh hantar kedai tau...

ღ lienurulz ღ said...

bertuah badan..anak sedap tidop lagi agaknye tuh..kui3..

Suki Cida said...

Mahasayang
Bapak aku mmg gini... dia cukup bengang sbb aku anak pemalas... muahahah.. dah malas plus kedekut lak tuh!

Suki Cida said...

Nurulz
Hahah tu pasal... tengah tido bangun je tengok semua dah siap!

zbelleza said...

bahagis betul yerk ader org tolong cucikan kete..hehehe..:P

Suki Cida said...

zblleza
mmg suke! malas nak basuh... save masa, and duit kan?