Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Monday, November 24, 2008

Second Link

Sunday betul punya weekend dahhh... aku mmg tak sihat sbb peyed. Makin teruk la kalau dtg bulan... sampai demam2... nampaknya aku tak boleh hidup tanya Synflex... bekalan synflex dah habis, terpaksa suruh si Didi pergi kedai...

Ok that not my point! Aku telah mengemas rumah ku ini... perasan tak? Semalam sepanjang hari aku dok perhatikan blog aku ni... aku rasa makin semak je. Mana dengan gamba, mana dengan award yang aku terima, dengan link kawan2... ermmm need to do something....

And aku telah membuat keputusan tuk buat satu link dr blog ni... link2 kawan2 semua saya tempatkan dia sana... termasuk award2 yang saya terima dari kawan2.Bijak tak saya? Muahahah. Giler berlagak...keji!!!

Ok kalau nak exchange link, just tinggalkan jejak kat tiap entry ATAU kat chatter box... dengan pantas saya akan linkkan! Janji!!!

Atau....clik pada link yang menyambung anda ke second link saya...

Jadi kalau korang tak nampak link korang kat sini, semua telah di pindah ke second link. Senang sikit aku nak terjah blog korang nanti...

Ok... tinggalkan link korg tau... jangan luper... kalau tengok link korang tak ada, tinggalkan jejak ok!


The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

1 comment:

zbelleza said...

wah semakin maju akak yer..congrat..hehheh