Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, November 27, 2008

Sesuatu yang perlu berakhir

Aku taip entry, aku delete entry... taip balik than delete entry.... hati jadi tak sedap pulak...but some how aku kena luahkan...

Tapi aku tak tahu nak luahkan macammana...salah aku?keadaan, atau aku yang kurang sabar tuk menanti jawapannya... dah terlalu lama sangat aku menunggu sebenarnya... aku pekakkan telinga, aku tabahkan hati... sbb sayang, aku tunggu...terus je bagi peluang... tapi ternyata semua tu tak bermakna bagi dia,kan? jawapan dia tetap sama... tetap menyakitkan.

Aku tak tahu apa yang di rasa...

Sedih sangat you all... punah harapan aku tau... sedih sangat la... terpikir adakah ini salah aku?... adakah sbb aku yang tak sabar? Atau aku yang tak faham... tapi aku rasa dah lebih dari cukup. Kalau dia sayang dia akan lakukan apa sahaja tuk bersamakan?

Aduihhh....tak tahu la nak cakap macammana... kenapa susah tuk berterus terang?

"Cida aku tak suka kamu.... kita tak mungkin bersama.FULL STOP!" Bukan ke itu senang? Aku tak lah tak tertunggu buang masakan?Every time aku tanya, ada je alasan yang dia bagi... akhirnya jawapan dia "Tak pasti"

Am i that bad? Teruk sangat ke? Aku sedih sangat sekarang ni... crying like hell right now!

Aku tak kisahlah apa pun korang nak cakap, and i know 'YOU' also reading this entry as well... berapa lama i perlu tunggu? Berapa lama juga ai kena faham you? Aku tahu aku tak sempurna. Tahu aku banyak kekurangan tapi tak bermakna aku perlu di hukum macam ni,kan?Setiap kali aku bangkit pekara ni, balik2 aku di salahkan... but u just someone yang just take advantage on me...

Kalau rasa kasih atau sayang tu tak ada, at least kesian la... even it hurt but it wont take that long to recover....

Hanya Tuhan je tahu betapa aku sakit hati... betapa aku marah dan kecewa...

Maaf...hanya di sini aku luahkan... tak sanggup nak tanggung seorg... sbb tak ada org yang faham...dan tak mungkin ada yang faham...dia mmg seorg lelaki yang baik... mungkin aku yang terlalu mendesak dia... tapi aku takkan desak dia lagi... just want him to understand, yang aku juga ada kehidupanaku sendiri... aku juga ingin bahagia...

Kalau ada yang kecewa dengan tindakkan ini, aku minta maaf... apa pun segalanya perlu berakhir... sama ada ia menyakitkan hati seseorang...

Pls pray for me friends... im really...really down rite now

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

10 comments:

Jubeiz said...

Saya pun tak pandai nak nasihat orang. sabar je lah kot. biar tuhan yang tentukan tapi mcm mana kita nak tahu tuhan tentukan dengan siapa, tul tak. So, kena la berdoa padaNYA dan berikan petunjuk.

Bagi saya, nak buat decision tu biarlah orang tu suka kat kita. Jangan kita je yang suka kat dia. Let him do the first step, not you. InsyaAllah berkekalan.

Kenapa kena tunggu org tu yg suka kat kita. Sebabnya, dia akan buat apa saja utk bersama dgn awak. Tak kira apa berlaku di kemudian hari.

Eh merepek lak aku kat blog org. Itu pendapat saya je.

Anonymous said...

bnda ni terlalu menyakitkn kak? ntah la,lelaki ni kalo x nk,ckp je la xnk,
ni suka gantung cmtu!!!

akk juz wat yg terbaik,
kt leh tau if dia tul2 syg ktia,dia xkn wat kita cmni..

juz f2f,
kalo dia still xlh wat keptsn,
juz lpskn dia ngn dunia dia!

Hasra_Razali said...

IM ALWAYS PRAY FOR U MY DEAR FRIEND...PILIH LA YG TERBAIK,CIDA..DAN HASRA SNTIASA DOAKAN YG TERBAIK UTK CIDA..:P

Unknown said...

well,
sabar...
sampai bl leh sabar kan..
bg akak la kan org tu cam x berminat je...
kalu asyik x pasti tu cam acuh x acuh je..

so selamat jln romeo i perhaps...

**akak pernh brada dlm situasi cam ni..mmg akak hi hi byebye

IfaH M said...

~hi cida.. i'll not asking u not 2 feel sad coz i know the feeling, the more ppls asking u not to do dat,it will feel more sad.apa yg ifah nk cida bwat ialah smbhyang minta ptunjuk dr allah adakah perkara nie patut brakhir.. i know im not the rite person to advise but ifah nk share cara apa yg ifah buat bila kita jumpa jln buntu. its work..trust me.. (x trust pon xpe.. tp x cuba xtaukn??)heheheh... ;P

Deqna said...

saya setuju ngan kata2 di atas ini.. sume dah bagi panjang lebar kan..:)

Suki Cida said...

FOR ALL...

THANKS YOU... NASIHAT ANDA SEMUA AMAT BERMAKNA BAGI CIDA... CIDA TAHU CIDA MASIH ADA KAWAN2 DI SINI... TERIMA KASIH SEKALI LAGI SEMUA...

MUNGKIN INI DUGAAN BUAT CIDA... TERIMA KASIH... TERIMA KASIH :)

Anonymous said...

kak suki,
sabar yer..
anim pon skrg dlm tekanan sgt2.
study dan org sekeliling bt anim ttekan sgt.
tp nak wat cm ne..
kene jugak hadapi semua 2.
kita xboleh lari.
anim doakan akak akan mendapatkan kbhagian yang akak harpkan satu hari nanti..:)

Anonymous said...

Hi Cida,

Well, take it easy, be optimistic and focus on your next agenda...

There're many exciting things & experience out there for you to explore, may be someday while you explore you might find someone or something that is worth than a thounsand words.

Suki Cida said...

Hanim
Thanks sis... dont let simply thing effect ur study dear... ni yag akak hadapi masalah masa depan... so doakan semoga akak boleh lalui dengan tabah ok

Awein
You rite... and that what im trying now... thanks friend...