Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, November 27, 2008

Tip for staying Young

Ok... malas nak tunggu hari sabtu... janji aku benda nak kongsi kat sini, kan...kan...kan...

Today aku nak jumpa org2 lembaga... korang doakan semoga berjalan dengan lancar dan jangan lak diorg kejar aku sbb gaji aku dah WAJIB kena tax tapi aku selenge badak aku tak tahukan. Anyway berdoa je la...rasa macam nak declare tahun ni... kihkihkih... action baik la pulakkan?

Away aku dpt email dari cik abang ni.... wah wah... ni mesti nak perli ai tua la ni... how dare you*dush!
Semalamkan aku merundum sikitkan...tetiba jekan down la sedih la apa la...lonelyla... bla...bla...bla...check email tengok ada this email cume tak nampak sangat benda2 alah ni... nak kena download sesatu, so i request la dia hantar tru opis email... mmg suke tak yah dload2 ni... buang masa je...
So siapa yang rasa diri tua, bacalah benda ni... kot2 buat naik semangatkan nak kerja... ngeh...ngeh...ngeh.

Sajer je perli aku tua yek... hahahah... siap ko!

Erm... blogging boleh jadi tua tak? Buat masa ni, ni je la aku minat.... kan?


Ok buat aku tersenyum tengok email ni... suke...suke... anto bebanyak email yang syok2 aku publish sini...
Anyway Suri sila terkejut ok! hahahah aku curik best friend ko... ko bz tak nak layan dia... so aku la dok bual dengan dia sampai seluruh keturunan dia aku dah tahu...ko still jugak bz...muahaha. Biasalah Zam... org ada suami...siang kerja, malam nak spent masa dengan suami. Tak macam kita yek... hahahah... cit! statement poyo....

Ok siapa nak kenal dengan dia... sila bagi tahu sendiri... hahahaha larikkkssssss


The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

4 comments:

Unknown said...

good info...

cida, amik award kat blog akak eh

Hasra_Razali said...

"siapa nak kenal dengan dia... sila bagi tahu sendiri"

Hasra nk kenal leh tak,cida? haha...jgn si 'abg botak' ni baca comment aku suda..ha ha ha...I think i know already..ahaks!

Suki Cida said...

eLLYN
Wow ok....

Hasra
abang botak? hahah tak baik... botak2 pun sweet... wakakak larikkssss

ღ lienurulz ღ said...

dr mula baca entry ni..
hatiku dah terdetik bhwa cik abg yg sorang nih musti ada apa2 ngan akakku ini..ngeh3..

tgk arini,dah terjawap..kui3