Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Sunday, December 7, 2008

Debaran....

Pagi ni aku bangun je pagi, aku terima sms dari kawan2 tanyakan pasal date aku malam ni... lepas tu time pulak soalan dari YM, MSN... hahah memula excited tapi lepas tu jadi macam seram sejuk gitukan...

Actually since malam semalam hati tak tenang... macam2 pikir...kalau jumpa dia suke ke... boleh ke dia terima, yerlah masing2 suke kan melalui gamba dengan call... jadi bila banyak sangat yang tanya aku jadi seram...hope semua jalan dengan lancarlah kan...

Hari ni Zam kerja, that y dia bertolak dr peneng kul 2... aku kat opis pun sampai kul 245 petang. Tapi hati aku tak tenang... biasalahkan... akukan suke pikir bukan2...

Balik kerja, solat than tido kejap... sangat penat... tapi tido tak lenakan... hahah teruk tul aku ni... bila bangun terus pilih baju, mandi and bersiap...

Hati berdebar sangat... oklah time nak gi ni... doakan semoga semua berjalan dengan lancar. Hahah buat suspen je,kan...



The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

3 comments:

aLiYaHaRiZ said...

wany harap semuanya suksess. Jgn lupe kat wany tau....jemputan ke majlis dot dot dot...heheheheh...

ღ lienurulz ღ said...

dah hilang debar kan..:p

iKHMAR said...

Dup, dap, dup, dap...
Nerbes nyewwww..=p