Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Friday, December 5, 2008

Hello... hello

Belum sempat aku publish entry yang pertama... Zam cal... wakakak .. suke sebenarnya... ha! faham pun dia call aku bila aku tak reply sms dia... ngeh...ngeh...ngeh... aku sememangnya kijam.Anvil Drop...tapi kijam kijam aku pun aku sayang dengan dia... Love You

Cewah dia call buat2 suara mud tak baik... perasan tak? Oooo sungguh bagus dia perasan aku marah dia...

"You tak percayakan i yek?"
"Erm..." "Mesti tak percaya ni... i tak ada org lain la... you dengan my family i je..."

Time tu aku dah tersenyum da... esh tak baik la ko Cida... nak merajuk pun pilihla title yang berkaitan sikit... ok aku malas nak merajuk... dengar dia cakap gitu je aku dah sewel Blings
"Nanti i sms bila sampai, bila nak balik, dah sampai rumah ok?"

Hahah ok boss! You yang janji... i tunggu je... kalau tak buat mau aku mogok jumpa ko esok... hahaha... poyo!

Oklah tu je... happy sebenarnya nak tunggu esok... lalala aku suke!

Sayang bangat sama kamu!Thank You

NOTA KEPALA :- Tah apa-apa tah... aku boring sbb malam2 dia layan chatting dengan aku... bila dia tak ada ni yang naik hangin jo... hahah... macammana kalau kawin ni kang... mau aku berkepit dengan dia je kang... so Zam? Masih nak teruskan niat? hahah...*bluek* yer yer jangan sebut 44 kali...


Ush!! Bengang tul aku dengan broadband ni... !!! apa hal malam ni!!! why!!! why!!!

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

2 comments:

iKHMAR said...

Huiyo~
cayalah abe ZaM!!!
Gambate bro...

KiKiHanakO said...

hiyuuuu..cayo lahhhh yang.. heheh~