Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Friday, December 5, 2008

Not Gud!

Aku ni cepat sangat terasa... mmg sikit2 nak tersensitip tau... ada siapa nak tampo aku laju2... hati aku ni cepat sangat jadi kecik kuman...memula tu biarkan je... tapi setan-setan dok gayut kat telinga aku... so jadi macam tak sedap ati... damn you syaitan! Hahahah tetiba jekan...

Tak suke la berperasaan macam ni...Zam dah jadi budak jahat... tetiba tanya kat mana dia kata nak gi Alor Setar jumpa adik dia... aku macam... ha... tak bagi tahu pun... pelik ni... kalau aku tak tanya tak tahu dia gi,kan... alah benda kecik la cida... mana aku tak kata setan2 ni penghasut besar?

Pastu aku reply sms dia macam biasa... padahal marah ni... how dare you darling!chewah tetiba...

Tapikan biasalahkan... Zam kan BF yang pandai ambik ati,kan... dia sms

"I mmg nak bagi tahu you, tapi kelam kabut td... Baru order minum, angah call, terus minum cepat2 rushing... sori sangat k"

Tak pedulik nak merajuk jugak... bukan nak fon! Nanti ko... bila aku ambik plan celcom 1+5 nanti, tak ada reason tuk tidak memberitahu... wakakaka... padan muke...

Bye byeTak pa la... aku tahu dia macammana... sajer je nak emo tak tentu pasal... hahah biasalah cari pasal... sbb aku tahu dia akan baca entry aku...
ZAMANI nanti i pergi mana2... tak mo bagi tahu you... Tongue Outblueekkkkk....

...Evil smile...


The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

1 comment:

iKHMAR said...

Hahaha...
mcm2 ragam org bercinta ni erk..?
semoga bahagia selalu~