Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Friday, December 5, 2008

Sori....

Sori aku tak dpt update blog ari ni sebab semalam aku tak sihat... may be sbb rehat tak cukup...

Macam ari tu jugak... aku balik je terus tido... tapi kali ni lagi teruk sbb aku nak bukak mata pun susah.... tapi aku gagah jugak naik ke bilik... bila baring atas katil aku yang very the best tu,kan... lagi mengadaz2 tak leh nak bukak mata...tapi hati still kat korang... hahah nak mengupdate...


Erm kena ajo Zam ni cara2 nak update so that he can update for me.... hehehe...sanggup buat apa sahaja tuk i,kan? ni test small the matter je... boleh buat tak agak2nya... hahah


So ari ni kasi korang rehat tak yah baca entry aku yek... ni sebelum aku kerja ni update sikit bagitahu kat korang yang aku tak update la today.... sian akukan?


Oh this morning masuk facebook, akak tersentuh ooooo bila tengok profile facebook Zam...

...Clik gambar kalau tak nampak ok...

Worried about me? Heheh... sweet... tak pa sengsara 2 weeks je lagi... lepas tu ok dah...

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

1 comment:

iKHMAR said...

Wuwuwu...
x sihat ye??
xperlah, kak SUki Cida rehat dolu. Nnti kalo da ok, update lah secara marathon..Hiksss! Gurau saje.... Get well soon~ Take care! =)