Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, December 18, 2008

Lunch @ Chicken Rice Shop

Sambung cerita kuar dengan Cik Hasra ni...



Sampai Mid Valley, first thing kita cari kedai makan... banyak tul manusia kat mid valley ni...kedai makan semua full... uh! Sangat sakit hati... so tetiba aku nak makan nasi ayam... kalau tanya Cik Hasra dia main tak kisah je... so apa lagi ikut je la aku, dia follow je... memandangkan kami sampai pun kul 1 lebih... dah time lunchkan....

Kami beruntung sbb dpt tempat dulu... tengok kat luar, ramai orgkan... uhuhu...

Aku dengan hasra order meal set... bila ramai org service pun lembablahkan...bergambar dulu... memula malu tapi pedulik lakan... blog punya hal... Hasra pun layannnn...

Hasra dan ayam2 di belakang... hahah sungguh strategik tempat kitaorg... tak kisah la labu... janji dapat makankan....

Kemudian aku lak mengedikkan.... mmg kelakor time ni... bila kita bergambar... wah time tu nampak la pulak flash camera sana sini... hahah siap bagitahu Hasra "Eh siapa lagi ada blog ni." Wakakak sungguh takbur statement tukan... Hasra siap cakap "Oiii Kita org ada blog arrr" bila org start tengok kita dengan pelik bergambar macam nak rak... kuikuikui....cover malu

...Dari camera handfon Hasra...

Bole la pulak tauge ni dtg dulu... hahah nasib aku ni giler sayurkan... makan ni je... keji sungguh...

...Hasra still tengok menu... kot2 nak tambahkan...

Inilah menu kami... yah... aku ambik wings... biasalahkan.... zamani sila ambik tahu yek yang yer...GF mung makan ayam bahagian tulang je... isi tu makan tapi tak berapa suke sangat la...aku lebih suke makan tulang2 je...terutama bahagian kepak fav!

....Jemput tengok yer semua...

Yah inilah hasilnya... tak berapa nak licin la... tengok ayam ku, sungguh membazir...bole jual balik tu... :P

Sebelum balik kita ambik gamba dulu... hahah tak leh pakai tau Hasra ni... ambik gamba sorang-sorang tapi suruh aku join... lalalala... larikssss

See... Hasra dan sebahagian aku...

Ha! Ambik ko! Apa lagi Hasra... !

Nampak tak minah belakang aku tu? Hahah jangan tak tahu lepas tengok aku dengan Hasra posing2... dia siap bangun oooo ambik gamba.... caya la dia pun ada blog.... hahaha

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

4 comments:

Hasra_Razali said...

Betul apa...kita berdua je ada blog...hanya kita dua je leh ambik gmbr over2 kan..wakaka..

Suki Cida said...

hasra
kita ok lagi la... hang tak nampak ke yang belakang meja kita siap bangun tuh =))

iKHMAR said...

Wah..
syioknye makan!
Siap bole pengaruh org sekeliling utk bergambo..Sememangnye penangan blog kak SUki Cida sgt hebat!! Hehe=)

Suki Cida said...

Ikhamr
apa lagi? jom la... kita gi makan... meh jom