Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, December 18, 2008

SEPI

Macammana nak menujuk pasangan yang merajuk?! Erm... aku mmg fail bab ni! In fact aku tak suke nak pujuk org... kalau aku silap macammana pun mulut aku nak bukak cakap maaf sangat susah.... yah that is me...

Keras hati...
Keras kepala...
Ego tinggi...
Kepala angin...
Nak menang je...

And someone nasihatkan aku satu yang aku kira simple tapi ia sangat mendalam...

"Lupakan seketika ego kau... tanya diri sendiri, ko sayang atau tak dia... and it will lead you to the next step!"

For first time Zamani marah... Zamani merajuk.... uh sangat susah nak pujuk ok!

I ask my self... Aku sayang dia tak?

Myself jawab tanpa ragu.... hahaha Sayang....

Pujuklah... kalau over sangat tampo je laju2.... sayang... buruk lelaki merajuk... dan sangat pelik bila perempuan pujuk... hahah statement zaman batu awal!

Ok aku dah dpt jawapan...cube kalau tak berjaya let him cool la dulukan....

Aku kena sikap matang... belum lagi tunang, dugaan banyak nanti... ni baru ujian sikitkan... kalau selalu sangat dia marah, masak lemak cili api jugak la akukan...

But aku tulis entry ni dia dah ok dah... so sbb tu aku tulis this entry... bila semua dah ok, buat aku pikir sejenak, apa yang berlaku tu ambik iktibar, belajar dr situ... nama pun aku dengan dia baru kenalkan? So ambik peluang ni tuk kenal dia... tuk dia kenal aku... apa dia tak suke... apa dia suke... aku bukan perlu sahaja setakat tahu... tapi kena praktikkan... suci tak statement aku? Hahah boleh ke jadi isteri yang baik ni?! Erm... dugaan dah bermula...insya Allahlah kan... kalau aku sabar dia pun sabar...always give and take... tak ada masalah kot...

Erm... ok buat kerja! Bila dah tenang, time ni la pulak mata mengantuk... time hati tak tenang mata pun dok mogok sama... cit!

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

4 comments:

Sang Lelabah said...

I x marah.. just dissapointed.
yeah... we'll learn from this.
insyaAllah.

Suki Cida said...

Sang lelabah
Yah... insya Allah

iKHMAR said...

Insya Allah..
AMinnnn~
semoga bahagia selalu!!!

Suki Cida said...

ikhmar
Amin... tima kasih