Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, December 18, 2008

Selesai sudah

Terima kasih yer Cik Hasra sbb menemani aku satu hari ni... siap hantar balik klang lagi... Harap lepas ni tak serik yek Cik Hasra... muahahah.... akukan very the manjakan.... bluek...


So apa yang aku beli? Aku je beli Cik Hasra boleh la pulak nak beli barang tapi tak tahu nak habiskan duit dia kemana.... ahahaha.... so aku beli barang2 ni...

Aku telah beli barang2 ni... meh tengok satu2 yah...

Sarung lappy tuk kawan aku... dia pesan sbb baru beli laptop... so aku tolong belikan.... dengan CD-R tuk burn lagu tuk dengar dalam WKD

...Kemeja kerja, rembat 2 sekalim sbb aku tamak!...

Blanket tuk Rayyan...

Barang2 kegunaan harian aku... malas nak kuarkan dr plastik...



The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

4 comments:

iKHMAR said...

wah...
shopping sakan ye? Hehehe..
tp nmpak cam sikit je brg2nye..?? =)

Suki Cida said...

IKHMAR
nampak barang sikit... harga dia boleh buat belanja akak 2 minggu kot. ^-^

Hasra_Razali said...

ehh..cida ambik jugak blanket utk rayyan ek? tak perasan la pulak..

no la..tak serik pn...lagi berterima kasih ada sbb always behind me when i need someone..i love u my dear friend

Suki Cida said...

HASRA
Hahah ambik jugak... sayang anak buah aku tu.. mak dia dah bising tuntut barang anak dia bulan ni... hahah adik aku tu mmg kijam...habis muke anak dia muke aku... nasib la ko! hahaha... eh love you to dear... :)