Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Friday, December 12, 2008

Mud weng weng!

Entry bukan nama org cine ek...kang ada lak ingat nama cina manakan...

Hari ni masuk opis, masuk macam org tak ada perasaan... mungkin sbb mud cuti masih kat kepala ni... yer ke?

Ari ni bangun tido, aku nak terus gi opis... macam ada yang menarik la,kan... sampai opis terduduk kejap... tengok benda2 alah ni atas meja buat aku nak terbalikkan meja je...from 9 am til now, aku tak tahu apa nak buat! Kerja aku melambak ok! Otak aku kosong...

Ahhhhh tak ada kena mengena dengan Zamani ke apa ke... nope! Nope! Even ni kali pertama aku bangun tak sms dia...keji aku...siap2 terus gi kerja... apa kes?

What wrong yek?

Rasa nak marah pun ada

Rasa nak nangis pun ada

Rasa nak tido pun ada

Email2 kat opis ni pun aku malas nak jawab...uhhhh!

Oklah nak try buat kerja... hope ok kot after tulis kat sini...

Happy working ppls....


The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

4 comments:

Hasra_Razali said...

Ni mode period ni...standard ler tu..dh bekpes lum? g bekpes lu..tgk gmbr korang berdua, carik inspirasi, then try wat kerja slow2..kalau tak mampu, jgn paksa, maybe u have to take rest jugak..:p

Unknown said...

Hi salam pekenalan..
Tkpe t awk dh kawin sok skit period tu akn hilg ngn sdiriknya..
Dulu kita pn cmtu jgaa

iKHMAR said...

Owh...
emmm..

errr...

Abe Zam!!!!
tolong2...tolong hiburkan kak SUki Cida nih..=p

ღ lienurulz ღ said...

masih dalam mood period..
biasa la macam tu..

tapi,kalo cik abg ada hilang kot suma..;p