Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Friday, December 12, 2008

Serba tak kena

Aku call kawan aku...just to tell her that im getting engage...

Sepatutnya dia gembiralahkan... tapi tah yer... mungkin mud aku yang sensitip ni buat aku terasa... dia happy tapi dlm masa yang sama dia kenakan aku...

Tah la... waktu aku dengan ex aku dia cakap macam2... aku bodo la sbb pilih dia, bla...bla..bla... bila jumpa lain and nak move on pun kena jugak...

Nak nangis... hati sebak and sakit sangat :(



The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

5 comments:

iKHMAR said...

Sape tu???
gtau iKHMAR.. meh iKHMAR cepuk2 sket molotnye!!! Huhuhu...

x baek woo...
we suppose to terlompat-lompat mendgr brite gumbira kak SUki Cida ni...bukn ckp memacam! Huhuhu..

Not gud, not gud..kan Kak SUki Cida?? jgn sedey2..iKHMAR ada bole terlompat-lompat + guling2 x sabo tunggu hari special kak SUki Cida tu...

tenyum tikit...=)

Anonymous said...

sah sah pe'el dia macam gitu ,biarlah kawan tu nak kata apa... Yg penting hati cida senang sbb dah pun inform berita gumbira kat kawan tu. Biar kita terkena, jgn buat org lain terasa.

Dah jangan sedih2... tak elok utk kesihatan jantung.

Hasra_Razali said...

Betul kata awien tu...tak mo sedey2...sorang yg kata cmtu kt cida, ramai lagi berpuluh2 kawan cida yg mendoakan kebhgiaan cida...:p

ღ lienurulz ღ said...

dun sedey2 kak cida..

dia sorang je gitu..kitorang yg lain hepi bila dgr kak cida nak bertunang..

abaikan aje orang macam tu..

Suri said...

astagaaa... tu bukan kawan nama nya tu... kau tak patut berkawan dgn org mcm ni la... buat ko geram n rasa nak marah jerr... tak guna... abaikan jer ok??