Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, January 28, 2009

Alhamdulilla....

Haloooo wahhh semua tunggu cerita aku eh... at last aku putus dengan Zamani as Boyfriend or special Friend...AND... secara rasminya sekarang ni aku Tunang Ana Norzamani... alhamdulilla...


Well aku up date later yeh... ni je gambar tuk tatapan korang... hehehe... cun tak aku? ngeh ngeh ngeh...



Alhamdulilla.... berkat doa dari semua... majlis berjalan dengan lancar. Aku update sebentar lagi....

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

5 comments:

chempaka said...

TAHNIAHHHH!!!! tumpang rasa bahagia...

hapdate cpt ek! tak sabar ni...

Deqna said...

Tahniah cida...ala citerlah panjang2 lagi yer.... wah ayu gituh....

p/s: bila lak 'hari besarnya' itu?

iKHMAR said...

Wah...!
Kak SUki Cida cantek meletop-letop!!!! kebabom!!!! Hehehe.. memang chantek...

Ayen Giggs said...

TAHNIAH....Semoge impian ke jinjang pelamin tercapai n semoge berkekalan hingge ke akhir hayat,Amin....

IfaH M said...

~wah!!! berseri gitu.. mcm nk nikah plak zamani duk ngadap ko cm tue.. hehehehe.. TAHNIAH Cida... updated cepat2 ek.. x sabar nie nk baca.. hehehhe..;p