Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, January 28, 2009

Jari ku telah di ikat!

First nak tampo muke Cik Hasra pelan2 manja sbb dia bagi komen apa yang berlaku last entry.... hahaha....

Ni nak kongsi dengan korg semua... kan aku bagi tahu majlis penuh adat istihadat... macam family aku je sarung cincin je... tapi kali ni best... lain dr yang lain... i like! Asallah aku jumpa ko ni lambat sangat Zamani ooiiiii.... hahah tetiba lakkan.... For the first time in my life and yang best sekali aku yang rasa sendiri benda ni bila acara macam menupung tawar... (Kalau salah sori yek). Zamani ada inform yang mak dia akan suapkan aku someting yang di panggil 'Pemanis'... tapi dia sendiri tak tahu apa benda tukan...

Me di renjis sebelum di sarung cincin oleh bakal mak mertua ai....




Saat ni best sbbnya... mak dia suapkan aku dengan benda yang berwarna kuning... so aku tak rasa manis ke apa ok! Letaklah bawah lidah... rupanya coklat M & M... akukan hantu coklat... sedap macam nak lagi...

Ni paling lawak tau... aku bagi contoh cincin jari kiri... macam korg tahu jari kanan selalunya lagi besar rite dari kiri... contoh cincin aku tu aku tak muat nak pakai jari kanan... tetiba je time ni diorg suruh tukar jari kanan... die!!!! mak dia masuk tersekat tengah2... muahahah.... tapi nama jodokan... muat ok...
So ingat kena suap coklat sekali je... semua mak sedara dia lepas tu suapkan aku M&M... siap tanya kaler apa nak... hahah best... lepas tu baru la relex kan... mak dia kenalkan aku dengan future mak cikku... ehem...ehem... ok layan gambar yek...





Ok lepas tu... sesi bergamba lak di jalankan... heheh sangat lega... kalau Zamani ada depan aku confirm dah pelok diakan... hahah opsss terlebih sudah... anyway aku tak puas hati sbb tak leh ambik gamba dekat2 sbb family aku sangat tak sporting....haizzzz.....dekat sikit je dah hepppp... hepppp....
Me with my future mother in law... awww... hehehe...ni bukan cakap nak mengampu ok... aku suke semua barangan yang mak dia buat... Zamani cume bayar je... mak dia yang pilih kain baju nikah aku, coklat, cincin... sangat suke... even the ring... i love it! aku nak ulang 10 kali and more than that yang aku sangat suke... org nak kata old fashion i dont care... sbb aku tahu ada yang tanya kenapa aku tak ambik white gold ring... tak mo...anyway i prefer my engagement ring ok... sbb ia di tempah.... so Insya Allah (Ushhh jangan takbur) tak sama dengan cincin org lain... kalau sama aku cari Zamani... hahahaha


With Zamani's aunties... alamak mak tam tak nampak la pulak... aaahhh SURI... nak CD :(

This is my relative

Aku telah di ikat... and i really love this ring.... muakkkksss....

Dan dia la yang mengikati beta ok... muakkksss... ok date dah pilih... so kitaorg ada 6 bulan je tuk bersama as tunangan... lepas tu ehem ehem tunggu kad kawin eh.... heheheh...hansemkan Zamani? Hahaha sila muntah Pink ok!



The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends

6 comments:

.::Lynn::. said...

lawa cincin...
jari manis u pun lawa. sesuai sgt cincin n cari.. so cute
apa2 pun tahniah.

Anonymous said...

hye akak.
dh lm xmsk sini.
n happy bl dpt tau akk dh btunang.
tahniah!
anim tumpang gmbira.
akhirnya kbahagiaan jd milik akak.
tahnih sekali lg.

**kawen jgn lp jemput erk.

cute2 kojah said...

akak,

selamat bertunang n kojah doakan akak happy forever...

muuaaahhhs..

chempaka said...

wahhhh...bestnye ader adat2 gitu!! Kaler putih tu suci murni jer! u look sweet la cida cam coklat m & m

~MaMa AdRiAn FaRiQuE~ said...

hye cida.....
congrats....
selamat bertunang...kawen nnti jgn lupa jemput...hehehe!!

Baby Angel said...

Welcome to the club orang2 yang dah terikat dgn tunang.. hahaha