Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, January 28, 2009

Before Majlis

Ok Alhamdulilla majlis berjalan dengan lancar... itu yang kita nakkan? And aku hanya harap cepat la majlis ni berjalan sbb aku tak leh tido ok dok dang dig dug je... Zamani tak membantu langsung sbb dia seminggu before majlis dia mmg menyakat aku je..and malam 'kejadian' pun dok sakat aku...

So bangun pagi dia mula sms tanya dah siap lum sbb dia dah siap nak dtg... itu pukul 10 pagi dia sms tu... lepas tu kul 11 pun sama... kata depan umah... waaaa.... acik sangat tertekan ok!
Aku sangat malas ok...aku tukar langsir, cadar bilik aku and kemas umah malam ahad tu... lepak lagikan layan family... tapi thanks to HASRA sbb dia tido umah aku... so dia banyak membantu la... thanks Hasra...

Actually aku tak tahu la nak tulis apa... tuk prelude majlis pertunangan ni... korang tengok gamba je la ok.... hehehe


Hasra menvolunteerkan diri tuk gosok baju tunang aku... chewahhhh... bagus... sedangkan time ni aku dah panjat sana sini.... heheheh....

Hasil kerja Hasra yang mengosok baju aku... nasib baik dia ingatkan ok... aku lupa baju tu tak bergosok... oklah Hasra.... tip top... very the licin...i like...


The next day...jangan tak percaya bangun seawal pagi... aku seret Hasra tuk gi beli buah2an tuk antaran, plus aku yang ambik kek semua... padahal bilek masih macam tongkang pecah...


Kemah pasang petang ahad... tengah hujan time tu... kereta yang dok bawak kemah tu kereta cik Hasra ok... hehehe... sila tau! Wahhhh gitu...



Pagi Isnin tu, baru basuh depan tu... sbb tu aku lari ambik barang2 semua... hahaha... sbb aku malas..... wei jari ai nak sarung cincin ok... pagi tu jugak la baru perasan yang kotak isi makanan terbesar... so lari gi Klang ok... ceroboh masuk kedai org cari barang... nasib cine tu nak layan aku!
Buah tak fresh ok... sangat tertekan... layu-layu semuanya... tapi kerja pemilihan Cik Hasra yang buat... muahahah...aku? akukan princess.... kata bloger tegarkan... heheh

Wajib ambik gambar berdua... kami di Jusco... pilih buah pagi -pagi... sila abaikan muke aku yang sembab tu ok! Anyway... ai mandi... kul 7 i dah mandi sbb tak mo rambut basah2...

Sampai umah both of us bertungkus lumus menyiapkan semua... masukkan kek dlm bekas... semua la... hahaha...





Ok...aku kekeringan idea... mud happy tak ilang lagi... heheheh story lagi? Next entry ok!

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

2 comments:

Hasra_Razali said...

Hehe...nape hang tak wat entry malam sebelum bertunang...ckp la kita g mana..kan ko teman kan aku makan kan...haha..kul 12 malam gitu...:-))

iKHMAR said...

wah....
Beshnye!! Meriah dgn adanya kak Hasra.. tak lupa juge,..Wah, begitu special kete yg berada di bawah khemah tu ye! Hikhikhik~