Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Monday, January 12, 2009

I feel Bad!

Balik kul 3 pagi semalam... tukar baju, cuci muke, termenung kejap... tunggu Tuan besar Zamani sampai umah, sbb janji nak call kalau dah sampai is about 4 am... padahal janji nak hantar dia gi kerja kul 830 pagi sebb dia nak buat kerja kat opis... ayoooo...

Tido...bunyi jam tak bangun...boleh?

Sedap aku mengeliat, tengok jam...HA!!! 9.00 am... die! Mati aku! Mamat ni sure dah pergi sendiri... kalau gi sendir tak pa, buat tunggu aku? Call dia...

"B ayang baru bangun..."
"It ok..."
"Nak i antar ke? Kalau nak tunggu ar yek..."
"OK!"

Kelibut aku mandi... sms dia than dia jawab "it ok lagi" apa hal ni! relex ayam je mamat ni kan... marah aku ke apa?

From klang aku bawak laju nak mampus! Tak kisah da... aku sian dengan dia sbb kerja dia tak siap... tula gatai ajak tengok wayang kuar semua... spent masa tak habis2... ini la akibatnya...

Dalam kul 940 sampai umah dia... inform dia dah sampai, tapi dia suruh aku masuk... tengah sarapan...ha tengah sarapan... dia sms 3 kali suruh masuk, tapi aku dengan penyakit segan aku ni,kan... degil tak mo masuk... reply tak pa tunggu luar je...

Bad cida!!! Bad attitute! Boleh aku tunggu jugak kat depan umah dia... seminit pastu dia kuar dengan bekal... aku macam tergamam jap... tadi kata tengah makan... ni kes tak sarapan lagi la ni... muke dia masam giler... ermmm mmg habis... masuk kereta...

"Apa susah sangat u nak masuk... bla..bla..bla..bla.." Arhhh sedihnya kena marah...
"Susah sangat nak jumpa mak ayah i, salam... bukan suruh duduk lama pun..." Segala jawapan aku di tepis oooo.... terus darah gemuruh aku dtg...

Tak la, waktu aku call cakap dah sampai, dia kata dia TENGAH sarapan, so habiskan je la... lagi pun dia dah lewat... (yer la walau pun dia tak kata, heheh) tapi diakan nak gi opis awal tadi, tapi tetap lewat sbb aku... wahh sedih pagi2 kena marah...

Bawak kereta... sampai satu simpang yang aku patut masuk dah terlajak... perh dia tak la fire aku, but mengeluh... dlm hati kot2 cakap "bebel tul la minah ni" yer la aku dengar... eee rasa bersalah sangat... dah la kurang ajarkan buat macam tu, pastu kelibut lagi pasal terlepas simpang and terpaksa pusing satu pusingan agak jauh...

Sampai opis.... aku salam dia... than dia cium tangan aku... heheh... Alhamdulilla dia tak marah... siap senyum and cakap "Sori ok, tapi kalau lambat macam ni next time tak perlu hantar ok... sian you... dah kelam kabut " Dia pegang pipi aku... ngeh ngeh ngeh... hapy la sikit rasakan...

"Sori pasal tadi... janji tak buat lagi"
"Dah dah dah... tak ada apa pun... i tak marah..."

Uh lega... tapi i still feel bad about that... bukan apa la korang, penyakit segan aku ni melampau sangat kadang2... tak pa anggap ni semua process learning... belajar dari kesilapan so that kita tak akan ulang benda yang silap lagi...

Cakap pandai... bluek... tapi bodo.... muahahahah


The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

5 comments:

Hasra_Razali said...

Haa....tahu pun!! hehe...saje nk bagi pschyo lagik...

org dh ajak sekali tu, ok la lagi nk segan...masuk dua kali, tak mo jugak? ini dah tiga kali maaa.....hehe...tp biasa la kan, baru lagi kan, cmner nk buat selamba kan?

but...ambik pgajaran yerk..lain kali, org suruh msuk, masuk..org suruh makan, makan...kah kah kah...cheer gurl...dont feel too bad...its learning process, rite!mmuaaahhh..!

Suki Cida said...

hasra
hahah takut dengan zamani... garang jugak laki aku tu... nasib baik dia pujuk... kalau takkkkk.... chewahhhh... heheh...

iKHMAR said...

Wah...
syioknye!! Belajo kak Suki Cida, jgn x belajo..Hehehe.iKHMAR pon akan belajor dari kak Suki Cida.Wakakak!

Suri said...

hoit, lenkali masuk la rumah. bukan kata zamani, kalau aku pun ko nak dtg amik aku kat rumah, if ko tak masuk umah aku dulu pun aku majuk dgn kau. hehehehe poyos jes aku kan backing besfren :p

Suki Cida said...

ikhmar
hahah nak belajar bab ni ke? nanti mak marah akak tak tahu...jangan cakap akak ajar ikhmar ok

Suri
Tu la... tahu la dia best friend kokan... muahah, kalau umah ko tak ada hal... ni ada segan sikit... tak pa next time aku masuk buat umah sendiri... hahah terlebig sudah!