Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Monday, January 12, 2009

Spending Time together-gether

Di sebabkan Zamani and me masing2 punya masa kerja yang berbeda, kitaorg try la tuk spend masa selagi boleh... actually kita mmg jumpa selalu, tapi masa terlalu singkat...nak manja2 mcm very the limitd gitukan... muahah yer aku gatal... so? Zamani tak komen pun... heheh wait til Puan Latipah dengan En Rusli baca entry nikan...masak lemak cili api oooo...

Mak ayah aku pun macam dah redha dengan aku, and dah percayakan Zamani... so kalau aku tak ada tu cari jer la bakal menantu dia,kan...kuikuikui...

Tapi semalam ( Saturday) aku kerja, Zamani ada pinball kat PJ... so aku bagi tahu dia jumpa malam je...nak tngok wayang midnite macam kesian lak, sbb Zamani kerja on Sundaykan... walaupun masuk kerja kul 12... dia ni susah nak bangun. Than aku booking cerita 'they wait' kat Cineplex Damansara... kul 10 malam... oklah tu by 12 dah leh balik la...

Di nasihatkan kalau tengok wayang gi sana... ambik couple seat... syok...heeheh. Sangat besar, boleh bersila pun kat situ... alah luper nak ambik gamba la.... :( tak pa next time...sbb me and Zamani akan tengok kat situ je kalau nak tengok wayang... sbb TGV and GSC tak best...ngeh ngeh ngeh...tak po bayar lebih sikit jo...

Cinema Hall kitaorg Hall 8... so time ni still menunggu...

Cute eh budak 3 org ni beratur... Sajer je ambikkan... kasi tunjuk sikit kat korang... motip? bluek!

Gambar ku yang dr camera fon Zamani :P... dia sukekan ambik gamba aku yang merepek. Bgaus jugak...sonang kojo eden.

Menunggu Zamani beli pop corn... benda wajibkan kalau tengok wayang... But since movie start lambat, so kita gedik2 ambik gambo yek....

Very the manja la konon,kan... sila munta semua...

Us... erk! Dia kena pakai cermin mata la... sbb muke dia macam pak cu aku tu,kan? Haiz!

I like this pic...

Ok lepas tengok wayang, dlm pukul 12 macam tu... than Zamani cakap dia nak kuar buat kerja dia... aku macammm... haiz... kenapa tak ckp ada kerja? Dia nak guna lappy sbb nak sumit kerja dia esok... so aku macam jadi serba salahkan... asal tak bagi tahu, tak yahlah kuar... bila aku bunyik je...Zamani biasa la... tak suke aku bising2...

So aku bagi tahu dia aku nak stay dengan dia... dia memula tak bagi sbb dah malam... kang balik nak kuar lagi... tapi aku tetap degil!Org nak temankan jugak... so dia mengalah... dia kata dia nak buat kerja... so cepat je aku jawab, tak pa i cari ilham nak buat hantaran tunang... poyokan... dia pun kata ok...

So sampai umah tukar baju than kemas Laptop yang bersepah atas katil... pastu capai majalah pengantin and terus lepak mamak...

Serious oooo... aku nak bersuara pun tak berani... dah nama nak temankan so temankan... jangan kaco... kena penyepak nanti :P

Tengok muke garang zamani... tetiba line macam palat! member dah naik hangin.. oooo rasa berdosakan ajak tengok wayang... homework tak siap lak tu... dok ikut cakap aku je... sob sob... sian dia...lain kali jangan buat macam tu yek... ada kerja, tak leh kuar just bagi tahu je...

Minum kopi tuk ilangkan mengantuk... waktu ni dah kul 2 dah... dia mengantuk, aku pun boleh tahan la... tapi demi chinta! Puiiiii ku sanggup bersengkang mata...

Majalah pengantin so boring... cerita org2 kawin je... aku baru nak tunang daaa... tapi nasib baik ada bola.. so latih2kan diri tengok bola...

Di sebabkan Zamani tak dpt buat kerja, dia layan bola lepas tu... oklah aku kota janji oo nak teman tengok bola... tapi may be aku ni bosan sikitlahkan... hang dok citer pun aku bukan tahu apa pun... macam budak baru belajar... tak pa kalau dia seronok boleh ajak lagi...aku pun ok je... tapi kalau tak suke tak pa la...hahah aku nak ikut jugak! Bluek... it not becoz of the game... but spending time together... hahahah...

Ok nak tido la... esok nak anta Zamani gi kerja... dia minta aku hantar dia awal... kul 830 pagi. Ada jugak tak leh bangun nanti... adios semua...

Love you all!

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

3 comments:

Hasra_Razali said...

Halalala...mithali nyer kawan aku ni..hehe...:-) ermm..JELES!!

tiba2 rasa nk copy ayat ini..
"lain kali jangan buat macam tu yek... ada kerja, tak leh kuar just bagi tahu je..."

ysng cakap tu pn samer jugak...sakit2 pn nk hantar sayang nyer gi kerja kan? hehe...biasa la tu,dua2 tgh angau...segala apa juga ku sunggup redahi bersama..ahaks!

Suki Cida said...

HASRA
that is love... kita org tak leh nak lari benda tu... tak mo pikir org lain dah...pikir hati sendiri je sekarang ni... well benda ni biasa je kot... taklah pelik sangat kalau cakap caring each other... dia akan automatik jadi gitu... bukan di buat2... heheheh...

Suri said...

ha ko terlupa nak update yg korang terserempak dgn aku dan suami ku terchentaaaa