Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Monday, January 12, 2009

Muke2 Zamani

Satu perangai Zamani ni... dia suke sangat sakat aku... suka sangat2... sampai kadang2 aku rasa nak tampo2 je... ada lak perangai sama dengan Pak cu yang kuat menyakat... suke sangat menyakat aku kadang2 buat aku rasa nak gigit je dia,kan...memula kenal tak tunjuk, makin lama makin tunjuk lak kesamaan dia tuh dengan wak kamarudin tuh..haiz!

But.... ada tapinya... dia ni kepala angin... sama jugak dengan akula kan... sekejap je kalau dia tak ada mud, dia jadi sesuatu... pastu dia akan senyap... actually kalau kuar tu aku nak jugak dia senyapkan... tpi bila dia senyap... dia bukan Zamani... boring!!! Sbb dia suka masam and mengeluh... aku rasa bunyik keluhan dia tu lagi annoying dr dia menyakat...bila dia tak gelak, aku rasa sesuatu.... bila dia terdiam je aku dah rasa "eh asal dia tak gelak..." hahah... itu dia! Hahah gue dah faham sikit2 pasal dia ni... (Velagak! tak hingat!!!!)

It like pak cu la... aku geram sbb suke menyakat...kalau dia bercakap tu bingit telinga... but when dia tak ada... aku tercari2... siap call mak cu suruh dtg sbb sunyi... hahah Allah dah bagi aku cash... tapi aku suke... tak boring...tiap hari aku makin sayang dia... tak boring seyes...

Bila kuar aku suke ambik gambar dia... dia kalau nak aku buat macam mana dia buat minta maapla ok... but aku suke... cute! bagi aku la... mata aku... so pedulik la kan... korang tak suke, korang tunggu entry aku yang lain yek... aku nak letak kat sini sbb aku baca balik entry lepas2...

Actually time ni da tengah hangin... mud bengang dia dlm badan...nak cool sikit punya payah... tapi lama2 dia ok... manja sikit2, oklah tu... kali ni aku malas la nak merajuk2... benda2 kecik yang aku rasa tak penting tak nak la panjang2... penat la... kalau leh nak happy2... heheh

Nasik Zamani yang tah apa tah nama dia... Black paper apa tah... siap dengan kentang goreng... tekak western tak agak2... hahaha...

Aku selera cino malaysia je... heheh wantan noodle... tak sedap... :(

Air Zamani...tah apa nama tah... gue tak tahu...janji dia suke...

Waktu makan pun nak main2... aku ikut rasa hati nak ikat je kaki tangan dia kan...hahahah. Tapi tak apa... aku suke :P

Oklah layan la pic dia ni ok...

...Kalau aku bebel over the limit, dia mula la buat muke...

Hahah i just love this guy...*gelek gelek* suke suke...sometime dia boleh jadi manja, sometime dia boleh menyakitkan hati, sometime dia boleh buat aku gelak sorang2... apa pun dia tetap Zamani beta... ngeh ngeh ngeh

Korg meluat yek? Ok for this entry tak yah komen apa-apa ok... uhuhuh... sori sbb entry ni personal...

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-