Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, January 15, 2009

Miss Him...

Ok this entry sound poyo, gedik... mengada...

I dont care.. memula tahan diri jugak... but tak leh la uols... need to share and i need to write something here... Sekali lagi aku tak kisahla korang nak buat muke ke... nak kata aku mengada ke... gatal ke apa ke... tak kisah la,kan...

3 hari tak jumpa Zamani... kitaorg vedio call je... but it not the same... yah Suri punya komen ada benarnya... ~ belum tunang macam ni... dah tunang macammana agaknya?!~

I really miss him la... poyokan... tulah since dia balik sampai sekarang tak mis lagi jumpa... masuk minggu ni dah mula kurang jumpa, jadi rindu la pulak...

Seyes aku tak pernah rasa macam ni ok... benci tul la bila rasa macam ni...macam ada yang tak kena,kan....haiz... cepat la weekend! Boleh mati kejung aku macam ni.... muahah poyoz!

En Ana NorZamani... bila agak2 kita boleh gi dating yek... wink wink... actually malam nak jumpa ok je... but dia kena rehat cukup2... lately dia gi kerja awal kul 9 pagi - 9 malam....so mesti penat tahap cipan... tak pa... aku faham... taknak la sbb perangai mengada aku dia abaikan kesihatan dia, keselamatan diakan... tak pa... lelama oklah tu...

Sori la korang... selagi perasaan ni tak stop, i wont stop writing eh! Corak penulisan aku turut berubah to jiwangzzzz sekarang ni... ampun... tapi ini yang aku rasa... :(


The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

2 comments:

Deqna said...

cida, cuba tak yah jumpa dia sampai ur engagement day? boleh tak? hehe sajer tanya tapi tau sure tak boleh punya.. apa taknya rindu tu meluap luap jer kan..

Suki Cida said...

Deqna
Ohhh sungguh tak sanggup...