Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, January 15, 2009

Sambutan yang tak best

Bila tiba birthday je, tak kiralah siapa punya birthday pun, confirm sambut... tak la besar2... selalu ayah sponser kek, than beli sate ke mee ke, sambut sesama... but this time macam malaskan... ngeh ngeh ngeh...

Aku bz dengan persiapan nak tunang (Bz ke? muahah....)...Pidah pun tak nampak2 kelibat dia dah... tak ada hati nak balik Klang dah minah tu... apa-apa je la... dah ada family sendirikan... so lantak pi la...

Me wish Didi Happy birthday je... hadiah? post pone la dulu... first sbb bz, second tak terpikir nak beli apa lagi... dasyat...

Yang tak berubah ayah je la... main sponser for birthday kek... yerla dah tentu dia tak nak kuar duit beli hadiah... selalu hulur RM 50 as hadiah hari jadi... dah setiap kali birthday dia bagi kek je la... kenyang makan kek semuanya....

So malam bithday Didi ayah dah bagi... 18 juta kali pesan suruh beli kek adik... ayo... tak percayakan aku la tu... haizzzz..... so balik kerja aku singgah kedai kek... belilah kek... Didi request SR... sori malas nak drive jauh2...nak parking masuk shopping mall lagi... beli je yang biasa. So aku beli kek ni tuk dia...

Umur dah 17 tahun... tapi sajer jekan... aku tahu dia suke... sbb aku suke... hahah mak aku kata "baguslah... Hello kitty yang merah tu aku (ada ke patut) , didi kucing (since dia mak kucing, main angkut semua kucing yang dia jumpa) and Pida...

Dah besar dah... 17 tahun... aku berapa? Cheh! Mude lagi.... lalalalal


Happy Birthday sista!

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

2 comments:

iKHMAR said...

waaaaa...
happy je Didi! Epi besday!!

Deqna said...

oraitlah tu ada jugak kek kan..