Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, February 24, 2009

Bersiaran langsung dari Pandai Bangsar!

Kali ni aku bersiaran secara langsung kat hospital Pantai Bangsar... gigih aku memastikan lappy bateri ful ok... semua org tak ada rite now... Pidah and Shaiful gi wat scan baby... and the family gi solat Zuhur... aku?!!! aku jaga barang2 ler... kaya oooo semua harta2... barang2 kemas aku yang jaga... heheheh....dengan amannya aku berbloging di sini...

Oh buat apa aku kat sini? Pidah akan buat operation sbb baby terlalu besar... dia kan comel je... so today is the day.... Rayyan punya flight kul 5 atau pukul 6 petang ni.... uhuhu.... ok i will update sat lagi ok... tunggu semua.Aku nak transfer all pic dulu.... ni request dr Zy la ni... cit!

NOTA KEPALA :- Perempuan kat katil sebelah Pidah ni tido berdengkur ar! Buruk bunyi! Jangan anak dia follow dia sudahhh.... wakakaka

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

2 comments:

MahaSayang said...

ko bakal jadi maklong yg sejati...huhuhu..seronok kan...harap2 pidah dan baby selamat..aku nak jadi org pertama wish congrate!

Suki Cida said...

Mahasayang
Sememangnya aku mak long yang sejati oooo... tengok anak aku adik aku nak tak buat laporan lengkap? uhuk! thanks Ab!