Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, February 24, 2009

Sambutan Bitrhday ibu.... uhuk!

Hangpa ingat dak entry Birthday Ibu?

Akukan anak durhaka, paling last wish Birthday kat mak aku.... tapi jangan risau, aku anak paling baik di dunia....Smoking


Jadi serba salah la pulakkan bila jadi org terakhir wish mak aku birthday... so balik kerja dengan pantas aku beli kek tuk ibu ku... lalalala...

Hapy giler mak akukan.... tapi sayang tak ada org, hanya aku dengan ibu je... ahak! Tak pa mak aku dah cukup happy da... ngeh ngeh ngeh.

...Happy Birthday ibu....
Kelakar la mak aku ni, aku ingatkan dah tua2 tak yah la lilinkan... tapi tu pun aku minta satu je lilin kat kedai tu... sbb bagi tahu pun, sama je...kadang2 tak gune, dr membazair tak yah ambik... mak aku marah pulak... dia kata satu tak cukup....hahah mak akukan selalu yang ober ober... kan kan?!

Sedihkan, mak aku potong kek sorang je dengan aku... kalau aku kawin and stay tempat lain, sian dia, agaknya tak sambut... ayah aku biasalah... mana nak ingat benda2 ni semuakan?!

Muke anak solleha.... *Blink2 pandang Pidah*
Happy Birthday ibu... i love you...

Gemuk aku!!! Oh tidak! Sblm terlambat aku harus sedar diri....

~Abaikan muke aku tu eh! Buruk!!! wakakak~

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

4 comments:

Anonymous said...

Cida,Happy Belated B'day to your mummy.Semoga di panjangkan usia & murah rezeki.Stay young at the heart always :p

iKHMAR said...

epi sweetest bday kpd ibu kak Suki Cida...Hehehe,CUmel je pic 2 org tu! =)

Suki Cida said...

naqimi
Thanks kak nor...sayang kak nor

Ikhmar
Cumel ke? like mother like doter

Deqna said...

Selamat Harijadi buat ibu Cida :).. yg penting tu ingatan dari anak2 dia