Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, April 1, 2009

Aktiviti baru...

Selain bola... of coz Liverpool, nampaknya aku kena berjinak lak dengan sukan wrestling... so every tuesday ada WWE kat astro sport... tak hengat la channel berapa...tapi rasa dah berapa kali jugak la aku temankan dia gi kedai mamak tengok wrestling.... sukan yang aku paling tak suke...(dulu pun bola sama jugak... sekarang aku yang ober dr dia) melihat badan lelaki yang berketul2 tu, sikit pun aku tak heran... uhhhh really not my type walaupun ko pakai seluar kecikkan... hahahah.... censor sikit!Kalau tak tengok dengan dia kat kedai, masing2 tengok kat umah masing2 and sms je kalau ada apa nak tanya atau nak tunjuk... very the pelik kitaorgkan... wait till satu umah la baru tahu. Anyway Zamani dah mule terikut si John Cena tu... ha! tengok 12 round, korang tahu la siapa John Cena ni... gigih aku ajak Zamani gi tengok 12 round on the first week opening... baikkan aku?! bluekkkk... tak pa as long dia suke aku ok je... boleh bayangkan kalau korang bawak budak2 tengok kartun, macammana diorg happy, ni sama dengan jugak la ni...




Ni bukan John Cena... tapi mamat gambar di atas claim dia John Cena versi melayu. Sbb John Cena ni je yang tak pakai seluar ketat, seluar kecik... dia sempoi je pakai jean paras lutut dia, cap, and t-shirt je... nasib baiklahkan, buat la dia pakai seluar ketat, mahu laki aku ikut... *Muke terkejut* itu aku tak sanggup! Tak sanggup nak tengok... hahahah buruk sehhhhhh

Aah very the jambu gitu...ha! laki korg berani pakai pink!? aku rasa kalau bagi kat John Cena dia pun tak berani nak pakai...ha ha aku tak pernah complain pun dia nak pakai kaler apa punkan... dia pernah jugak tanya "Ayang ok ke kalau B pakai warna macam ni? ayang malu tak?" Aku ok je... actually pink tak mengambarkan apa-apa pada aku. Hanya sbb warna lembut and very the perempuan... kan?! Kalau dia berbaju kurung pink, maka agak peliklah... hahahah.... nak try la bagi Rizal, Reza, Herry dengan Din baju pink... rasa2 apa diaorg buat eh dengan baju tu? muahahah....

Ni la akibat banyak sangat tengok mamat ni... dia nak jugak tiru... buat la b oiii jangan ko smack down aku cukup... mmg kena back hand dengan aku ... wahhh gitu... durhaka! bluek!

Topi tak ada, songkok pun jadi la macha! Versi John Cena Melayu... Zamani pandai-pandai tukar nama ZamCida... oklah tu... bunyi lebih kurang.... layaaannnnn.....





The Half Blood Princess
- With me, You'll Never Walk Alone-

7 comments:

farrah said...

babe, sporting betul la laki hang nak pakai pink. hubby saya puas dok pujuk, taknak jugak. even time nikah pun, haram dia takmau. menyampah sikit-sikit ;-)

ieda said...

ha ha lawak2 ko memang melawakkan.. comey jugak dia pakai baju pink ... kasut pink.. yang lelain ada pink jugak ker?

Aggh tak sanggup...Kwang kwang kwang...

ieda said...

Memory aku dah semakin pulih (I think) kalau tak silap aku ko ni shida kan? Tapi rasanya dulu rambut ko paras bahu n ko pakai cermin mata kot.. yg paling aku igt gigi ko..ha ha

n one more thing..dulu ko pendek gemuk kot.. bestnyer mengutuk .. jgn mare.. at least aku cuba kenal pasti siapa dirimu... tell me..jgn bagi aku tertanya2 lagi..

Suraya said...

zamani kalau jumpa aku pakai baju kasut seluar serba serbi pink, memag aku ketuk kepala dia. hahahaha

Suki Cida said...

Anonymous
Alhamdulilla dia lain dr yang lain... ni terbalik lak minat sangat pakai pink sbb dia kata tak ada lelaki yang normal yang suke pink... tu statment dia la... so tak ada masalah la kot nak pilih kaler sbb dia pakai semua including pink!

Zuraidah
Oh yang lain aku tak tahu... kang kawin aku tengok apa lagi warna pink... hahahah teeetttttttt....

Hahah... ko ni... kata kenal aku... yerlah aku la si gemuk pendek tu... wakakak.... ko lupa ke kawan2 azean dulu ler... tepat aku la yang ko maksudkan tu... gemuk and pendek... jangan lupa rambut keriting and bercerminmata beso... hahahah... buruk giler akukan dulu... hehehe...dah tertanya lagi ke?

Superstar
Hahah... seluar aku harap dia tak belilah warna pink, kalau dia nak sama dengan mat bangla aku tak leh kata apa la... hahahah... baju aku boleh terima lagi la... tak pa tetiba terpikir baju raya tahun ni nak buat kaler pink la... hahahah....

Ayen Giggs said...

Hahaha...ayen pun ade selai kaler pink,istri beli tp pakai skali due je pastu simpan.malu siot bile jln2 rase mcm org pndang semcm je...

Deqna said...

org kalau dah sayang kita suh pakai apa pun derang sanggup hehehe.. like shah, before ni haram dia nak pakai baju karer pink, tapi bila bini dia beli dia pakai jer.. siap sedondon lagi.kah kah