Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, April 1, 2009

Liverpool lagi.....

Dialog Sabtu....


Zamani tak kerja that day... so buget bangun lambatlakan... aku biasalah kerja hari sabtu... BOSAN! On the way gi kerja terima sms Zamani


'Ayang kat mana?' Mengigau ke apa pagi2 sabtu tanya aku macam ni... maklumlah malam Jumaat tu kitaorg balik kul 3 pagi tengok midnite pluss minum sblm balik... so mesti bangun lambat....


'Asal bangun awal ni?'

'Saje teringatkan ayang'

waaaahhhhh control beb bawak kereta... susah oooo zamani nak taip macam tu... teringat aku pagi-pagi... apakahhhhhh? heheheh....dah korang jangan cakap apa-apa... baca entry aku ni sampai habis... ni semua intro je... kasi naik sikit pertanyaan dan persoalan di sebalik entry ni.... faham! So dlm kul 10 aku sms Zamani... chewah berbungalahkan kata dia teringatkan aku


Aku :- B kat mana? Dah sarapan?
Zamani :- Kat Masjid India


Wah! kang aku sudah bilang... dia tak akan bangun awal kalau tak ada sebab... rindu and teringat? tak pernah2 dia rindu teringat terus terjaga dari tido... hahaha statement kejam aku.... tapi betul la... lelaki ni payah... diorg kalau tido mana nak ingat... bangun je teringat sesuatu yang pelik telah berlaku... termasuklah laki aku ni....


Aku :- Buat apa kat masjid india? Tak bagi tahu pun? Dengan siapa...

Ha! ambik ko!

Zamani :- Dengan mak, abak, ateh and acik... i tempah baju nikah...yang lain baju tuk majlis kita

Baru tersenyum... baju nikah... heheh ok di maafkan.... so few hour lepas tu

Aku :- B kat mana?
Zamani :- Lowyatt, abak nak beli laptop...

Pulak dah! tetiba teringat sesuatu!!!!!!! yahhhhh teringat la si Herry...niat nak menyakitkan hati telah timbul sudahhh.... *Gelak syaitonnnn*


Aku :- B... sayang ayang tak?
Zamani :- Sayang ar... kenapa?
Aku :- Beli stiker liverpool....tuk laptop...
Zamani :- Stiker? Buat apa?

Aku pun tak tahu apa benda ala tu sebenarnya...stiker la kot... dah nama pun stiker kat laptop, lekat kat laptop la, takkan tampal kat bantal pula.... hayooooo


Zamani :- Buat apa? ~tanya lagi~
Aku :- Bole ke tak?
Zamani :- yer la yerla...b cari kalau ada.
Wah wah wah....ha takut.... hehehehe

Merungut la tu... tarik idung tu baru tahu... one hour lepas tu....





Zamani MMS.... yehhhh laptob berwajah baru... gigih dia buat ok sbb benda alah tu besar and dia kena buat betul2....


Ha.... ni baru kata sayang aku.... heheheh.... very the jahat akukan.... so sesiapa yang rasa bukan liverpool fan, faham2 la yer.... hehehe ni hint tuk bini penyokong chelsea... ahahah siapa lagi si Pidah... shaiful tengok terbakar je... siap nak buang dlm tong sampah... berjaya! Tunggu til si Herry baca eh... confirm dia ludah screen vaio dia... silakan ludah hahahaha...



The Half Blood Princess
-With me,You'll Never Walk Alone-

4 comments:

Hasra_Razali said...

Hehe..macam2 hang ni, Cida...

Ermm..susah tul kalau org dah fanatik ni, asyik citer pasal Liverpool ajer...kawan ni nk celah pn, tak leh dah...sbb mmg tak tahu apa..hehehe...

Suki Cida said...

hasra
hahaha belajar... aku pun belajar jugak baru tahu and faham beb!

Deqna said...

fanatik betul dah cida yer ngan bola sekang ni.. bagus2 ni sumer penangan en zamani lah nie..

Suki Cida said...

deqna
hahah tu la... fotball is not so bad... but it fun! baru tahu kenapa guy like football..