Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, April 1, 2009

Farewell Luncho!

Rabu lepas company aku buat Lunch Farewell tuk staff terkaya kat opis aku... income mamat ni beratus-ratus riban ok... jangan tak percaya! LHDN sila kejar mamat ni... heheheh larikkkksss...

Dia dah 3 tahun kerja... masuk sama dengan aku dulu middle 2006... tapi dia nak bla aku je la terkontang kanting... hehehe tah selesa dengan kerja kat sini... walaupun gaji kecik tapi senang la... bos aku tak cerewet sangat... nak ambik cuti senang, nak makan ular pun senang... heheheh. Mmg tak maju sampai bebilakan?!


Korang layan la gambar... ni pun aku ambik senyap2... heheh kenalah control, kang bos aku kata aku giler lak... mana leh bagi tahu aku ada blog... muahaha....

Sebelah kanan, baju gelap tu bos aku... mudekan? 33 je baru... sbb tu dia ok... time kerja mmg macam hapa je... tapi kat luar semua cerita ko boleh cerita kat dia... sbb dia suka ambik tahu... muahahah....ampunnnn bos.... sebelah dia la mamat marketing... umur 24 ok... income peryear mengalahkan bapak aku... sales mmg tiptop!





Antara gambar yang aku curik2 ambik... muahaha... aku minta tolong budak marketing baru aku ambik gamba... dia pun terpinga2 la mengambilnya... last2 dia ambik vedio... cit, hanfon mahal tapi snap satu kedai boleh dengar... muahahah.... sori iraaaa...akak gurau je....



This two gurl adalah marketing baru... replace yang nak berhenti ni... yup bos ambik 2... actually nak ambik lagi sbb sales mamat tu aku confirm la, 10 org sales marketing baru bole equal dengan sales yang mamat tu bawak masuk company aku.... hehehe... wei PNC ni! cerita kat korang lak... diam diam sua aaaa.....


Muke aku wajib la ada... ya ampunnn... pipi ku macam bukit jelutong! haiz!!!! tention tul... sila salahkan Zamani!!! bawak aku makan malam je... ok vedio bawah ni layan je la... penat minah tu ambik... ku ingatkan gambar, rupanya vedio... layannnnn.... nasib aku ambik jugak sembunyik2... adalah jugak nak letak kat sini....





The Half Blood Princess
-With me,You'll Never Walk Alone-

2 comments:

Suraya said...

ko gemuk ke????? mengada2!!

Deqna said...

org happy memang badan cpt naik tau.. cam saya... ooo nooo