Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, April 14, 2009

Entry yang tertinggal

Sori di atas ketidak- sedar- dirian aku... boleh tertinggal entry ni. Actually that day adalah buat... tapi aku sedih sbb tak ada gambakan? Padahal Zamani ambik cume aku je tak bukak camera tu tengok gambar.
On the 6 April, family Zamani belanja birthdayboy makan malam... so aku pun join sekaki... bukan takat kaki tapi seluruh badan... uhuhu... walaupun mulut ku ulser teruk tapi tetap jugak gedik nak mengikut... heheheh...kata nak jadi isterikan... macam dia, aku pun kenalah biasakan diri tuk mengejoin... tapi tak la banyak gamba... asal ada...


Cis! patut offer ambik gambar satu family, tapi ermmm kang kata aku lak yang overkan... tak pa majlis kawin harus and wajib to have family pic! Belah dia, belah aku... salah satu hilang buat report polis... wahhh terlebih...


The birthday boy... boy ke?! berapa tahun?! 33 tahun... wahhh banyaknya nomborrrr.... hahaha... larikkkssss!!!!!muakss muaksss sayang dia...


Erm ni je yang sempat ambik... yang ambik Zamani lak tu... apa fungsi aku than? Heheheh segan la... shhhh tak leh tahu aku ni blogger.... kalau di terjah habis ooooo.... ayat aku kena tukar ayat skema... wakakak....


Adik Zamani and isteri dia... diorg tua 3 tahun dr aku... but still aku panggil kakak... yang adik Zamani angah, aku tak pernah bual dengan dia lagi... so paling tak pun boleh panggil angah... :P


Anak buah kesayangan Zamani... still dia malu2 kalau nampak aku... adehhh macammana nak bagi mesra ni?!!! selalu pandang aku, tapi bila aku nak ambik dia, dia segan2... bijak giler kalau berbual dengan dia... cakap tak pelat... siap tanya kenapa muke pak long ada atas kek ni?!
Menjawab soalan Aisyah tu... is because, mak long sayang pak long and mak long willing to do anything to make pak long happy especially on his day... so kalau Aisyah sayang abak + mummy, Tok + Wan, aisyah kena buat diorg happy selalu, jangan risaukan diorg, jangan peningkan kepala diorg ok... wahhhh belum kawin naikkan pangkat sendiri ni... dah veranggan nak nasihatkan anak org... :(
The Half Blood Princess
-With me,You'll Never Walk Alone-

5 comments:

attyfir said...

meriah..sambutan..nya..

Jay Baharin said...

walaupun i'm not a football fan, but just to say Chelsea rawkss....hahhahaha...jgn marah yer kak!...gelak lagi!!!

Liverpool cuba lagi yer next year....hehehe

Sang Lelabah said...

Jay,
Chelsea tak rawks! They're no more than just A HYPE!
4 different managers since 2005...rawks?
spending more than 500million pounds buying top players since 2005 and yet havent won European Champions League..not even ONCE?

They're the better team last nite, but sorry..they'll never be King of Europe.

ღ lienurulz ღ said...

siap tabik lagi haa..:)

Suraya said...

ckp kat zamani, aku lak nyer turn blanje dia mkn belated bday. tapi tunggu aku abis pindah rumah dulu..