Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, April 14, 2009

With Zamani, I will never walk alone.....

Special Entry For Mr Ana NorZamani

Download David Cook - Always Be My Baby

Thanks for being such wonderful person in my life... i never felt like this before... Bersamanya
Aku sentiasa rasa selamat
Sentiasa rasa gembira
Sentiasa rasa berteman
sentiasa rasa di sayangi
Dan sentiasa di hargai
... dan aku sangat sangat sangat bersyukur dengan kehadiran kamu... ur not perfect but u complete me...


Darling... i always love you...i know you will be alwayz there when ever i need you :) muaksssss.... u are my only superhero... and tak leh kongsi2... korang ambik la superman ke, badman ke... but UltraAna is mine.... ngeh ngeh ngeh....



The Half Blood Princess
-With me,You'll Never Walk Alone-

12 comments:

Sang Lelabah said...

you'll always be a apart of me
i'm part of you indefinitely
girl, dont you know you can't escape me
ooh darling, cause you'll always be my baby..

Thank you Hunny..I Love You, Only You...No Other!

attyfir said...

romantis couple.

iKHMAR said...

Semoga berkekalan selamnya!!!!
Insya Allah~

NeenaAnuar said...

I can see that both of u are really in LOVE!!! Neena doakan cida & zamani berbahagia selamanyer.... amin... :D

Deqna said...

wah special jer entry ni.. harus kembang bila En. Ana membaca inie..

Suki Cida said...

Sang lelabah
Dear, me love u to... so and to much!Muakssss

Atty
Thanks yah

Ikhmar
aminnnnn insya Allah

Neenaanuar
Aminnnnn.... moga2... heheh alah org tu apa kurangnya...kawin lama tapi macam baru je kawin... semoga we all be like u and hubby :)

Deqna
Hahah tu la kembang pluss sayang lebih sikit bonus :P

Hasra_Razali said...

Amiin....semoga berbahagia!

ieda said...

dalam nada ceria ko ceritakan betapa pentingnya dia di sisi ko, tapi aku rasa ko lebih terharu dengan kebaikan dia dalam melayani, menyayangi dan mencintai diri kau.

kekadang aku pun rasa macam tu bila hubby aku sentiasa berada di sisi waktu susah dan senang aku.

Ayen Giggs said...

Gambar brother zamani yg atas skali tu sebiji mcm The Rock laa...

Suki Cida said...

HASRA
Thanks peren...

Zuraidah
Tulah aku ni kecundang bercinta berapa kali... semua hampeh tak rasa di hargai pun rasa di pijak2 jo... heheh aku tahu kau menghargai suami kau... banyak perngorbanan ko... uhhh tak tahu la aku leh ikut jejak ko ke tak


Ayen
hahaha tak pa janji dia hansem... wakakakak terlebih susah

ღ lienurulz ღ said...

"gambo yg 1st tuh,serius mcm the rock kak..hehe

"if u smell..whut d'rock is cookin..;p

xtahan,ultraana yek..kui3

Suraya said...

dan aku adalah diantara org2 yg happy! sbb both are my good frens!! all the best for u both!