Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Saturday, September 6, 2008

B.U.N.G.A... bukan Orkid la!

Semalam, aku jadi perempuan melayu terakhir... jumaat biasa la pakai baju kurung,kan... rambut ni pendek tapi rimas jugak kalau mencucuk mata (ayat mengada sebenarnya ni... tak ada apa pun)

So aku pakai klip bunga... kalau u all tengok mmg nampak bunge la...tak sangka la pulak aku dok ke hulur hiliq, ingat org tak perasan... balik punya time, baik punya kena sound dengan opis mate...

Opis mate :- You apa hal pegang bunga dr tadi?? Siap cucuk kat kepala lagi...sayang sama itu bunga ka?!

Aku of cozlah muka terkujat... what telah happen? Bunga?

Aku :- Bunga apa? Yang ni ke?

Aku tunjuk pada dia....bunga yang aku pegang....

Aku :- Ini ke? ini bukan bunga la... ini klip rambut....

Opis mate :- Adoyaiiii... Klip ke? Wa ingat lu sudah tak betul... pakai bunga cucuk kepala....

tetiba opis mate ke dua kau menyampuk...

Opis mate 2 :- Ayo... klip rambut ar? Look real la...

Hahaha... sedap la korang mengata aku bila aku kehulur ke hilir yek?!!! Mmg aku gila kalau pakai benda alah ni kat kepala... tapi korang boleh banyangkan tak? Sewel... kalah Aisyah 50 sen... wakakak....


Rambut tak ada, nak jugak ikat... hentam je la labu... beli kat jonker walk ari tu... hargenya Rm 6.90... oklah tu menyesal tak beli bunga matahari.... bior tebeliak mata diorg.wakakak merepek.... tak ada lagi di pasaran...


Post- Mortem,kasi lapor

No comments: