Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Saturday, September 6, 2008

Padini Warehouse Clearance!

Aku tak tahu la korang, kan... tapi baju aku 80% semua Padini, Seed, P & Co... dan lain2... aku tak la pakai Guess, Gucci, LV, semua.. kalau korang nampak aku pakai... meh aku bagi tahu.... shhhh jangan bagi tahu org tau... semuanya tak ori.... wakakak.... gilo ko! pakai beratus tuk badan... pastu baju aku lak jenis adik2 semua boleh rembat.. kuikui...

Jadi bila tengok promosion ni aku jadi sewel sat... aduhhh lowest RM 6 tuh... so aku email benda ni kat Pak Arab... konon nak ajak dia gi la... oh dia ni mmg jaga baik finance aku... mule la syarah... NO! You have spent RM 3k for laptop, and broadband... than ur lappy accessories... ni nak raya... bla...bla...bla...bla... eh aku sedar la aku dah kureng baran dengan dia... kalau tak dia bersuara aku mula mengila... hahahah... berkad sabar kot....

Tapi dalam bising2 dia, semalam dia survey tuk aku... chewah... siap call.... "B kasut vincci RM 10... baju apa yang u panggil tu? Spegeti mee tuh RM 5-6 jerk"

Ya Ampunnnnn.... kenapalah buat sales waktu kerja ni?!!!! "Nak i belikan tak? tapi banyak org la... i ada kerja lak ni" Erm aku tahu dia OFFER SI AYAM...

Sajer jekan bagi jiwa aku tak tenteram... dia siap MMS gambo keadaan kat sana ok!!! Tapi maaflah hanset tak canggih... malas nak bluetut kat lappy ni... mmg penuh la... diorg ni tak reti kerja ke? Heheheh

Pak Arab ajak aku gi ari ni... maklumlah sampai kul 3 jerk... aku malas... sbb kecewa satu hal... ari ni habis kerja kul 1.00 nak berlaki ke Kelana Jaya pastu nak patah balik ke Shah Alam... ambik masa... anyway Din is goin back tonite... sob...sob...so nak hantar dia, takat KLIA je la... bukan Ke Dublin... kuikuikui

Tapi tak pa... semperna birthday aku ni... macam2 discount aku dpt ok! So tak la kemputan... Padini Holding bagi aku 30% discount ok... Voir pun bagi 30% jugak... uhuhu suke...

Erm... aku mampu takat tu je la... lebih tak mampu... so kalau korang rasa aku ni sakai ke, tak updated ke, org kampung ke... terserah... bagi aku takat mana aku mampu, itu je la mampu aku beli...

Oklah banyak cakap lak! til than semua... selamat beristirehat di hujung minggu ok!


Post- Mortem,kasi lapor

2 comments:

Suri said...

ko percaya tak kalau aku ckp aku lagi la tak branded langsung? my favourite apparel semua aku byk beli kat tesco jer. hehehe.. aku tak kisah brand, janji aku pakai nampak cantik sudah.. pakai bende ratus/ribu2 kat badan pun bukan org tauuu...

Suki Cida said...

Suri - yer ke?!! ko pakai tecso mana? LOndon? hahah... betul la wei... aku dulu time duit mak bapak bole la... sekarang baju guess aku aku beli jerk kat petaling... semua puji...wakakaka... padan muka ingat aku bangsat sangat?! Kuikui mmg bangsat pun... tah la dulu zaman sekolah gila benda mahal... tapi dah kerja ni rembat je...makin murah, lagi bagus...kan sue...kan?