Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Saturday, September 6, 2008

Menu buke... 5 Sept

Ikan Bawal Masak Kicap... ni adik ipo aku ler tak boleh makan sambel...punah harapan... selalu ikan bawal mak aku goreng sambal... ayo.... ibu sudah sayang sama menantu... aku malas nak cedok kuah banyak2... budak kecik mana leh makan kuah banyak2... kang bersepah2... uhuhuhu

Asam pedas tuk anak2 dia yang gilo makan pedas....

Sesunggunya aku malas nak ambik gamba satu-satu ok! So aku main hambik je... tu roti boom, yang gelap dlm magkuk tu char kueh teow...pastu belakang roti boom tu, roti goreng... oh ada lagi... ni semua nafsu keldai ni... makan tak hingattt... aku pun same... wakakaka


Than ada rendang... ada roti john... ada pulut kuning jugak... tapi tak tahu la... aku malas nak ambik gamba satu2... tak tahu la korg nampak ke tak... gegar gambo menunjukkan yang aku lapar ahahahah sampai gigil tangan ok! Kahkahakh....

Oklah... org tunjuk juadah buke, aku nak jugak... tapi malas sebenarnya... heheh korg layannnn ok!


Post- Mortem,kasi lapor

No comments: