Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Saturday, September 6, 2008

Kena Marah

Banyak entry pasal org tua ni nampaknya... erm... tulah kalau baik, rasa baik sangat... cube kalau gaduh berbakul2 sumpah seranah... tapi Pak Arab tetap cool ok... sabar jerk dengan perangai aku alrite...

Pak Arab... kembang la tuh....

Tadi aku call dia... tetiba sakit hati bila browse some one page... erm... tak tahu kenapa... tapi kata-kata org tu buat aku bertambah kecik ati ko... tahu la aku ni bukan baik sangat... tak minta pun jadi org istimewa dlm hidup dia, nak kata aku macam2,kan? so dengan ati yang sodeh aku call dia...tang dia free kat luar mmg dia suke layan aku... tapi kalau kat opis... macam per je tak nak layan aku... bencik ok!

Aku :- You, you dengar i baca ni yek "bla...bla...bla...sedih, gumbira,dot...dot... tut...tut..." you tengok la... i tak kacau pun dia... habis you kata i suke cari pasal dengan org... sakit hati tak dengar?

Pak Arab :- Erm... you ni... cube jangan naik angin... and in the first place why you enter *** page? Dalam banyak2 page, kenapa you nak baca page dia yang buat you sakit hati?

Aku cume gelak je... padan muka... aah tu namanya cari pasal....

Pak Arab :- Dear listen... "Dont argue with idiots, they will bring you down to their level" kenapa you nak sakit2 hati? You sendiri dok kutuk org kat blog you, tak cukup kat blog, kat Multiply semua you dok complain....

Pet...pot...pet... pot....

Aku :- But *** start first!

Pak Arab :- You goin to be 28 in two days... takkan u nak terus macam ni...matang la sikit jangan jadi budak2 bole?Someone kena give and take... you senyap je la... janji dengan i u takkan masuk page dia... sbb everytime you masuk page dia, u jadi emosi.

Betul jugak...sediri gatal masuk page org, sendiri sakit hati... panggil bodo marah... hahahah....

Aku :- Oklah :( i nak tulis blog....

PAk arab :- Kerja dah siap?

Aku :- Belum... tak pa la... nak tulis Blog sekejap... i tulis blog tak ada org nak bebel... uhuhuhu

Pak Arab :- It working time,kan sekarang? U kata u beli laptop and Broadband sbb nak blog kat umah,kan?

Aah la... lupe la pulak....

Aku :- Yer la...ye la... balik rumah i tulis

Pak Arab :- Promise jangan ada 'serang hendap' dengan dia ok kat blog you...

:( iyolah... tengoklah kalau senang.... heheheh...

Kadang2 kita buat sesuatu tu tak pikir, org lain jugak nak kena tegur, kan...kan...kan? So kalau salah apa kita kena buat? Kita kena buat tak tahu.... pekakkan telinga....

Buat mucung sikit bila kena bebel...tak soke... nasib baik bulan puasa... kalau tak dah cari pasal da... heheh pak arab.... senyum...senyum... tak baik marah.... i memain je... i ingat nasihat you tu...

"DONT ARGUE WITH IDIOT, COZ THEY WILL BRING YOU DOWN TO THEIR LEVEL"

Betul jugak... so jangan jadi bodo... kita jadi org pandai ok!

Ampun...bahasa kaso... hehehe

Post- Mortem,kasi lapor

2 comments:

Jay Baharin said...

bagus pak arab ckp camtu...sgt setuju...hehehehe...jgn marah...truth hurts bak kata mat saleh...---cabut lari----

Suki Cida said...

jay - mat saleh mana? Saleh yakob? Kuikuikui... tu la yeh... tak ada org berani tegur aku... hahah... jadi kes Herry la pulak nanti... so mud ok je... aku mmg suke cari pasal...