Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, September 17, 2008

Facebook


Aku dah bukak account Facebook ni dah lama... rasa awal tahun ni jugak kot... memula tu macam bosan... sbb org MALAYSIA tak ramai pakai facebook!!!! Boring siotttt.... Kawan aku yang banyak2 tu bukan aku kenal bebenor... haizzz... main accept je...

So aku hanya jadi sakai for few week sahaja... after that macam tak ada mud... alah... 80% aku tak kenal pun. So macam tak best la,kan?

TAPI... sejak dua menjak ni... aku dah happy sebb oklah...rakyat Malaysia dah sedar kehadiran Facebook! Bagus... dah beranak2 org yang aku kenal gune facebook... so my friendster kalau tak ada notifiation si dekni comment ke, add ke... tak ada masa aku nak bukak...

Kat facebook jugak aku kenal ramai org... best! Boleh chat ok dengan user on line... normally aku akan bukak je facebook tu... kot2 ada org nak bual dengan aku,kan... hahah poyo aku ni...kire macam YM jugak la... tapi very the limit la nak chat. Takat hai...hai... bye...bye jo lo...

Boss aku pun ada facebook oooo... gilez... kakakak tapi aku tak berani nak add... tu pun bukan leh caya tuh... mmg giler chatting... buat dia nampak aku... "APA U BIKIN? MANA ACCOUNT SAYA?" Time tu baru nak gelabah...

But facebook really help me alot ok!

Korg yang ada facebook tu, add ler aku yek... boleh aku Superpoke! korang.... selalu...:)


Evil Smile... wakakak

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

4 comments:

Ayen Giggs said...

best ke facebook ni?..saye teringin jgk tp x pandailaa,hahaha...

Suki Cida said...

ayen - best! Alah pelan2 la.. benda baru mmg susah... but lelama, best ooo

Deqna said...

saya pun ada facebook gak.. dah setahun lebih kot.. tapi tak lah aktif pun.. cuma sekarang nie kengkadang bukak lah jugak... tapi camne yer nak invite cida? apa email cida? saya slow sikitlah facebook nie..

Suki Cida said...

deqna - dia susah sikit deqna... tapi kena rajin tengok2... tapi biasa la, benda barukan susah nak belajar :)

Ok invite cida yek suki_cida007@yahoo.com

kalau tak leh, gi kat search yahoo, taip suki cida ok.