Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, September 17, 2008

End of my journey :(

I had a really bad day today... I dont know... this is what i wanted... tapi bila berlaku, susah juga nak harungi walaupun ini bukan kali pertama kecundang...

Nampaknya aku masih belum lagi kuat tuk itu... sbb itulah Tuhan menguji aku lagi!

Since this morning, i cant hold my tear any longer... lucky aku ada bilik sendiri... tutup tirai kunci pintu, dushhhh air mata berderai... but not to worry, aku keluarkan apa yang sebak dlm hati ni... dan lepas tu lega...kemarahan semakin reda, dan aku dah boleh menerima...tiada siapa yang di persalahkan atau perlu di salahkan... ketentuan Allah itu adil...

Biar perjalanan ini penuh dengan rase benci... walaupun saat yang indah itu ada, tapi biar tersimpan sebagai satu kenangan. Biar ia menjadi pengajaran :)

Oooo lemah ooo aku hari ni... but in the afternoon aku ok!

Guys, i really appreciate if you could listen without commenting... pikiran aku terus melayang... tah ke mana2 tah... may be Otawwa, Canada? Visiting my sister?Angah sponser tiket gi sana... i dont want to stay here anymore :(

Tapi aku bersyukur... so many ppl care about me out there... *Bigz Hug*, kan?


Bisakah Yang TERPADAM, DI NYALA?
Bisakah Yang TERHINA, DI CINTA?
Bisakah Yang BENCI, DI SAYANGI?
Bisakah Yang DUSTA, DI MAAFI?
Dan
Bisakah HATIKU DIFAHAMI?

I really... really tired... dan yang terkilan, i wasted my time alot! to much hope but the end i've got nothing...

Dan saat ini aku hanya mau bersendirian... sbb kepala aku dah pening... no mud to talk, no mud to see faces, no mud to talk about it...

Mum keep asking... i have no answer...


Half Blood Princess,
-In your hands, my life begins and ends-

No comments: