Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, September 17, 2008

Secret of Chamber

Y i call this blog as Secret of Chamber?

Terlalu banyak benda yang di kongsikan di sini... Aku tak perlu fikir apa yang org rasa sbb ini ruangan aku... kalau itu tak boleh ini tak boleh, aku rasa baik aku duduk baca blog org jer,kan?

I cant sleep... tapi mata aku mengantuk sangat... mcm zombie lak rase... empty inside... Org cakap dengan aku pun, aku masih sempat termenung.

Actually aku ada peel yang agak pelik... when ever aku ada masalah atau sedih, aku akan muntah... and TODAY! Jurung kalinya lepas buke habis semua keluar... itu maknanya nak suffer la tu... bukan sajer buat ok! Aku ingat everything goes smooth...maklumlah kalau tersentap dengan org aku perasan aku kuat makan... tapi kali ni lain pulak... makin pikir, makin mual...kalah adik aku yang mengandung yek?

Aku tak sedia nak cerita apa yang berlaku kat sini... kalau korg boleh tangkap cerita aku ni, bagus la... yang tak faham tu, satu hari nanti la aku citer ok... emosi aku masih lagi dlm mud di awangan. Tak bersedia tuk berkongsi dengan sesiapa pun lagi...

Sori kalau lately entry aku ni bosan sikit... tapi since last two week, keadaan menjadi tegang... and aku sendiri tak tahu apa yang aku rasakan...

Erm ni tengah download few lagu... sajer bosan2kan... so did something to cheer me up! Membantu jugak la saat macam ni...

Oklah semua... aku nakkkkkkkk

Bobok....ada yang tertinggal sahur ni nanti... ayah teruk tak kejut aku... main call je bangun sahur... kali ni dia tak boleh call sbb aku dah tukar number fon dah... kwang...kwang... nasib la macammana pun aku nak bangun :)

Anyway esok cuti... so nak tido sepuasnya...

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

No comments: