Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, September 17, 2008

Nekad...

Aku tak dapat nak kawal perasaan aku pagi semalam (kat opis)... FYI, semua N3 yang aku buat semua auto publish ok... so apa yang korang baca ni semalam punya citer!

Berbalik pada citer aku....

Bila tak dapat nak kawal perasaan ni, aku terus ambik hangbeg and terus intercom May, officer aku...
"Im going home sekejap... i will be back after lunch" . Bulan puasa mana ada lunch break... bos bagi balik kul 4.30 petang dengan syarat waktu lunch kerja...

Aku tak balik umah but aku gi bank. Kuarkan duit.... than aku terus pergi....

Yup...celcom... remember my entry pasal nak tukar number tapi terbantut sbb name card aku dah kuar? I dont give a damn bout that card anymore! As long number phone office tak tukar, aku rasa org masih bole cari aku kat opis...

Mmg nekad kali ni...

Apa pun waktu nak ke celcom centre pun dok terpikir banyak kali sebenarnya... hati aku tengah sakit... dan bile sampai kat sana, jantung aku degup sangat pantas... tapi alhamdulilla aku laksanakan juga walau dengan hati yang berat...

Tak ada org pun tahu pasal penukaran ni... and it take only 5 min je to terminate my old number. So tak sempat kot yang lain tahu...

Biarla... aku ingin bersendirian dulu... aku malas nak terima fon call dari sesiapa pun... start everything new now... hopefully...

Pray for me u guys... i really appreciate it!

Eh Selangor cuti ari ni... wakakakak... jadi yang kerja kat KL selamat berkerja yer korang :

The Half Blood Princes
-In your Hands, my Life Begins and Ends_

2 comments:

mai said...

klu dok selangor keje kl nape xleh cuti gak erkkk..huhu

Suki Cida said...

mai- sbbnya, selangor bersultan... tu yang best... sultan sayang rakyt...kuikuikui

KL ada Pak lah... hahah so Pak lah buat keputusan... kihkihkih...