Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, September 25, 2008

Meriah tak?

Tadi aku ambik kesempatan hantar msg raya kat list YM aku....gatallahkan... maklumlah ada yang esok dah mula cuti... tak soke! Akak kena kerja... sampai ari senin!

Pada siapa dah dah mula cuti esok, cida ambik kesempatan di sini memohon maaf, salah silap. Sekiranya ada terlanjur kata, tergurau kasar, terpakai, termakan, terminum, terumpat, terkeji, termaki semua tu harap di maafkan... sebagai manusia kita tak lepas dari kesilapan. Salam aidilfitri buat semua ok... chayang korang semua...:)

Gedik tak? hahahah... tapi aku iklas ler nak minta maaf kat semua org... sekali ini yang akak dpt....

Ada lagi kat bawah2 tu... tapi tak tertunjuk... suke sangat... ooo korang diam2 je yek... aku hantor gini tak sangka korang jawab... aku panic sekejap tengok... hahah tak tahu nak jawab yang mana... tapi masih lagi sempat tuk tulis dlm blog! Kuikuikui... siap print screen lagi...keji aku ni... lepas dah dpt apa yang aku nak, baru jawab satu2 soalan kawan2 YM...

Thanks you semua... Selamat Hari Raya...

Wah malam raya kena buat blogging secara Live ni! Walaupun aku tahu tak ramai akan bukak blog waktu raya... tapi aku tak kisah ok! Hehehe

Selamat hari raya semua...


Pada yang dah bercuti tu, jangan main mercun banyak sangat... suki cida jeles ok!


Kalau ada salah dan silap, terngumpat, terkeji, termaki, termakan, terminum, terambik, tergosip saya harap semua reader mahupun blogger dapat maafkan... maaf jugak kalau ada yang tak puas hati sbb saya ambik gambar2 anda tuk di letakkan di blog saya... sekiranya ada, sila bagi tahu ok...


Sekali lagi

SALAM AIDILFITRI DAN MAAF ZAHIR BATIN


The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

4 comments:

Hasra_Razali said...

cam 'best' je ayat2 yg terakhir tu...caya la..sape mkn cili dia yg terasa pedas nyer..hehe..

p/s: bila nak raya cida tnya? cida takde wat open house ke..cewah, raya tak lagi..dh tnya psl open house..kalau ada inform tau, pasti ku smpai :-))

Suki Cida said...

hasra - of cozzzz.... hang sure la... umah dah tahukan?heheheh mai naaa

Unknown said...

Selamat Hari Raya cik cida :)

Suki Cida said...

hanna- hye dr hanna :) time kasih kerana menjengah...selamat hari raya juga buat Dr Hanna :) dan Dr shieda...kuikuikui