Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, September 25, 2008

Dunggu tak?



Aku cukup bengang tul ari ni... dah la mud kerja tak ada... kerja aku pun melambak2.. macammana nak buat kerja kalau tiap kali nak buat kerja, bos aku suruh buat itu ini...

Uhhhh tadi kesabaran aku betul tak dpt di bendung ok! Mana taknya... kira nyonya ni mak bos aku la... aku kadang2 bengang tengok dia ni tau... kalau nampak muka aku je...dah terjerit2...
"Saya banyak sibuk... jangan kacau...jangan kacau..." Gila... ingat aku suke2 nak kacau kau ke... diorg ni kalau nampak aku kuar dari bilik aku tu, macam aku nak menyusahkan diorg... kalau tak nak aku susahkan korang, buat lah kerja betul2,kan? Taklah aku sibuk nak kacau kau...

Aku mmg tak boleh la nak dengar suara dia yang nyaring tu...

Hari ni bos aku suruh DIA ok... DIA...aku ulang balik... BOS AKU SURUH DIA!!! uruskan tuk buat internet banking....dia dtg masuk bilik aku suruh call bank tanya requirement yang perlu ada, dan dia bagi aku sehelai kertas yang aku malas nak baca la... aku call bank... tanya apa yang patut...

Petang dia masuk...
"Akak! Ini draff surat la... macammana? Kenapa ini ada tulis letterhead? Ini draff surat kah?"

Aku bengang gila ok!!!! Ko tanya... ko sendiri jawab...
"Yup... u have to retype using this format!" Aku hulurkan balik paper tu...

Mmmg syial! Dia kata apa tau...

"Eh you taip la..." Aku dah bengang daaaaa
" U tengok my meja? I banyak kerja and i have to finish my work before i cuti la...."

Mak bos ke apa ke... aku dah tak pedulik da!

"You simpan ini.. bila-bila nanti you buat.."

Dia terus kuar ok!!!

Mmg haram!!! Cilako! Ingat aku ni apa?!!!!Taip pun susah ke? Bukan dia suruh buat ayat!!!

Nampak tak In tray aku?!!! Nampak tak semua?

Tak kesian ke kat aku?!!!

Draff letter yang bank suruh taip pakai letterhead...

Tak suke ok! Benci...benci... jangan harap aku nak buat! Biarkan... biar bos aku kejar mak dia tuh... ingat aku ni tak ada kerja ke?!! Uhhhh....

Mana dengan puasa!

Mana dengan kerja!

Mana aku terpikir apa nak tulis kat blog!

Mana aku pikir pasal Raya!

Tak pikir ke?!!! Uhhhh



The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

4 comments:

Unknown said...

cida..

drpd boring tu kan baik jawab tag akak..lg best..

Suri said...

cilaka sungguh org itu. kalau aku dah campak balik je kat muka dia.. haha kata gangster kan... :p

kau sabar je lah eh darling... boss is always right. tapi diorang semua babi.. oh.. makruh puasa ku arini.. ciss

Hasra_Razali said...

hehe...gelak baca komen suri...:-))

Suki Cida said...

ellyn _ada tag yek kak... kasik hutang yek... kita buat...

Suri - ko la pukul dia sue... kuikuikui... mmg cilakok! aku kalau bole nak belasa je! tapi mak bos,kan... malas org tua ni!geram aku!


hasra - si suri ni mmg gini... semua org takut dia... hahah kan sue,kan?