Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, September 25, 2008

Perasmian Hamper Raya!

Semalam ayah pulak dpt hamper dr customer dia... chewahhhh bukan customer la...apak aku kerja kerajaan... heheh tah siapa tah yang hanto hamper... Company yang sama. Tiap2 tahu mmg dia je la yang bagi... tak ada org lain daaa... org dah bagi banyak la ceriter lak aku ni yek...


Teruja ok... aku dah nampak kotak coklat ok!

Aku merasmikannya... cop cepat2 sebelum yang lain ambik... wakakak

Uish... cabaran ok nak bukak coklat yang sedap ni... kiri kanan aku dah rupo pirana dah menanti....nak rasmikan

Sedap ok!

Jemput makan semua...

Reben hamper boleh buat gelang tangan raya ni.. hahaha... ibu melayannn je anak2 dia... ni tangan mak aku ok!

Hamper yang Pidah dapat pun aku bukak semalam... tu tak best semua kuih raya... balut je overkan... so bila bukak hamper tu, ko tengok apa anak tucing aku buat...

Main macam beruk! Nama je kucing... tak leh duduk diam!

Aku geram! Tahu aku buat apa?

Kita jual diorgggggg!!!!

Jual... aku tak sanggup nak buang.... uhuhuhu....

NOTA KEPALA : Raya aku letak diorg umah kawan adik aku... sedih...sedih... sehari tak jumpe pun dah rindu... lama kitaorg balik kampung ok!


The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

5 comments:

zbelleza said...

kampung akak katmana?wah sambil drive leh la pasang lagu..balik kg erk..mesti best!!

Suki Cida said...

kampung melaka... than pagi raya balik belah mak kat seberang laut :)

Unknown said...

sluurppppp
besntye tolattt
lenkali bg kad raya serta skali ngan tolat n wit raya la muahahahah

Ayen Giggs said...

hahaha...rasenye mcm betul je ape yg ena ckp tu,hahaha...

Suki Cida said...

ena - hahah tahun depan ok... tapi bukan ibu dengan abah punye... tapi tuk tuan puteri...

ayen - wahhh backing baikkkk punyeeee... heheheh