Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, October 8, 2008

feNcUri?!

Pencuri ke?!!! apa dia buat tuh? ohhhh tidak... kira aku ni berani mati ni ambik gambo pencuri live ok!!!!

Sekali tuhhhhh...
Muke terkujat pak cik aku... wakakak... dia sayang ooo kat aku... siap pasang router kat study room tau semata-mata nak layan anak buah bini dia yang gilo blogging ok!

Actually pak cu dengan makcu weekend je balik umah diorg kat Punggol.... heheh sebab umah diorg ada momok! Waakakak... giler aku ni... tak ar... isnin sampai jumaat diorg duduk umah nenek aku kat Bedok sbb diorgkan anak dengan menantu yang baik... nenek dengan atuk akukan dah tua... so diorg tengok2kan... weekend selalu umah nenek aku di penuhi dengan sepupu2 aku yang berlumba2 nak temankan nenek aku... so time tu diorg together2 kat umah punggol...ha!!! buat apa tuh hujung minggu kat sana...hahaha.So sbb tu dia kejap pasang kejap bukak benda alah tu...

Sbb aku merengek nak internet, dia layannnn... hahaha... jahat aku yeh... hidup dia tak akan aman selagi dia tak pasang ok... akak meroyan ganggu dia sepanjang hari...kuikuikui

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

4 comments:

Unknown said...

hahahah
cida ske sakat pak su ek
km salam dia ek ekekekek

Suki Cida said...

ena - aah... musuh baik ni.. ok insya ALlah... rasa dia baca blog ni... silap2 dah tengok gambo dia, dia tengok komen le tu nanti

iKHMAR said...

heee..
fencuri yg lawok!

Suki Cida said...

ikhmar - dia terkejut akak jerit panggil dia pencuri... hahah tu muka nak cover terkujat la tu